برگزیدگان مرحله نهایی جشنواره تلاوت‌های مجلسی بوشهر مشخص می‌شوند
کد خبر: 3933252
تاریخ انتشار : ۱۴ آبان ۱۳۹۹ - ۱۷:۲۴
امروز؛

برگزیدگان مرحله نهایی جشنواره تلاوت‌های مجلسی بوشهر مشخص می‌شوند

داوری مرحله نهایی جشنواره تلاوت‌های مجلسی در استان بوشهر، از طریق نمایش آثار منتخب در پیج اینستاگرام در معرض داوری عموم قرار گرفته و با رأی‌گیری مردمی برترین آن مشخص می‌شوند.

برگزیدگان مرحله نهایی جشنواره تلاوت‌های مجلسی بوشهر مشخص می‌شوندبه گزارش ایکنا، در حالی سال 1399 را می‌گذرانیم که استان بوشهر نیز مانند بسیاری دیگر از استان‌ها و شهرها، درگیر شیوع ویروس کروناست؛ از همین رو به‌گونه‌ای متفاوت شاهد برگزاری پانزدهمین جشنواره تلاوت‌های مجلسی هستیم، چرا که بیماری کرونا شرایط تمامی فعالیت‌های قرآنی را همراه با دیگر فعالیت‌های ملی و مذهبی تحت‌الشعاع خود قرار داده است.

ابوالفضل امنیه برازجانی، دبیر جشنواره تلاوت‌های مجلسی در استان بوشهر گفت: جشنواره تلاوت‌های مجلسی هم‌اکنون 15 سال است که برگزار می‌شود و امسال توفیق حاصل شد تا پسران زیر 17 سال استان بوشهر نیز، در جشنواره استانی این دوره از مسابقات به رقابت بپردازند.

وی افزود: حال که امکان برگزاری مسابقات به‌صورت حضوری نیست، ستاد پانزدهمین دوره مسابقات تلاوت‌های مجلسی استان بوشهر، مهرماه سال جاری تشکیل شد و در اولین جلسه، عوامل اجرایی و داوران مسابقات مشخص شدند.

قاری ممتاز قرآن استان بوشهر ادامه داد: در این دوره، تمامی شرکت‌کنندگان، تلاوت تصویری خود را از طریق پیام‌رسان ایتا به دبیر جشنواره ارسال کردند. داوری اولیه صورت گرفته و شش اثر انتخاب و وارد قضاوت نهایی شدند.

امنیه‌ برازجانی گفت: در داوری مرحله نهایی که امروز، چهاردهم آبان‌ماه انجام می‌شود، آثار منتخب در پیج اینستاگرام به نشانی telavat_majlesi15@ در معرض داوری عموم قرار گرفته و با رأی‌گیری مردمی برترین آثار مشخص می‌شوند.

انتهای پیام
captcha