جشنواره تلاوت‌های مجلسی گلستان برگزیدگان خود را شناخت + عکس
کد خبر: 3933287
تاریخ انتشار : ۱۴ آبان ۱۳۹۹ - ۱۷:۳۶

جشنواره تلاوت‌های مجلسی گلستان برگزیدگان خود را شناخت + عکس

در آخرین جلسه جشنواره تلاوت‌های مجلسی استان گلستان که در روز میلاد پیامبر اعظم(ص) برگزار شد، قاریان برگزیده تعیین شدند.

جشنواره تلاوت‌های مجلسی گلستان برگزیدگان خود را شناختبه گزارش ایکنا، پانزدهمین جشنواره تلاوت‌های مجلسی و مردمی استان گلستان شامگاه سه‌شنبه، ۱۳ آبان‌ماه پس از اقامه نماز جماعت مغرب و عشاء همزمان با جشن میلاد پیامبر اکرم(ص) و امام صادق(ع) در محفل هفتگی کرسی تلاوت و تفسیر قرآن کریم شهرستان علی‌آباد کتول با عنوان «ضیافت نور» برگزار شد.

در ابتدای جلسه رضا صدقی به قرائت فرازهایی از دعای توسل پرداخت. انجام مراسم افتتاحیه و قرعه‌کشی تعیین نوبت تلاوت نفرات برگزیده به مرحله استانی از سوی استادان سیدغلامرضا موسوی، سیدمصطفی حسینی‌واعظ و علی‌اصغر زنگانه، بخش بعدی برنامه بود که محمد مصطفی‌لو، عرفان کلته، سید‌امیرحسین میرکریمی، یونس عرب‌جزی، امیررضا پاوندی، عبدالخالق سعدی و مهدی جعفری به ترتیب جهت نوبت تلاوت، انتخاب شدند.

در ادامه تلاوت مجلسی طبق ترتیب تعیین شده انجام شد و نفراتی که در ادامه اسامی‌شان ذکر می‌شود با رأی حاضران به‌عنوان سه نفر برتر انتخاب شدند و در نهایت نفر اول برای اعزام به مرحله کشوری تعیین شد.

سیدامیرحسین میرکریمی به‌عنوان نفر اول جشنواره مردمی تلاوت مجلسی استان گلستان انتخاب شد و یونس عرب‌جزی و مهدی جعفری جایگاه دوم و سوم را به ترتیب به دست آوردند.

حجت‌الاسلام والمسلمین مهدی‌نژاد، امام‌جمعه شهرستان علی‌آباد کتول نیز طی سخنانی ضمن بیان خیر مقدم و تشکر از واگذاری این جلسه نورانی به کرسی تلاوت و تفسیر قرآن علی‌آباد، به بیان نکاتی درباره سیره پیامبر اکرم(ص) پرداخت.

یادآور می‌شود، اهدای هدیه نقدی به ۱۰ نفر از شرکت‌کنندگان در جلسه به قید قرعه بخش بعدی این برنامه بود.

انتهای پیام
captcha