برگزاری دوره تجوید سطح ۲ در مؤسسه نورالزهرا‌(س)
کد خبر: 3933749
تاریخ انتشار : ۱۸ آبان ۱۳۹۹ - ۲۲:۵۳

برگزاری دوره تجوید سطح ۲ در مؤسسه نورالزهرا‌(س)

دوره آموزشی تجوید سطح ۲ ویژه متقاضیان استخدام در نیروی انتظامی در مؤسسه فرهنگی قرآن و عترت نورالزهرا(س) صائین‌قلعه در حال برگزاری است.

ویرایش ادبی رعایت نشده است////برگزاری دوره تجوید سطح 2 در مؤسسه نورالزهرا(س)قاسم جعفری، مدیر مؤسسه فرهنگی قرآن و عترت نورالزهرا(س) صائین‌قلعه زنجان در گفت‌وگو با ایکنا، درباره برنامه‌های حال حاضر مؤسسه گفت: در شرایط شیوع کرونا بخشی از فعالیت‌ها به صورت مجازی و بخشی دیگر نیز با حضور نفرات محدود برگزار می‌شود. برای متقاضیان استخدام در نیروی انتظامی، یک دوره آموزش تجوید سطح دو  به صورت حضوری در حال برگزاری است.

وی با بیان اینکه کلاس‌های دیگر مؤسسه به شکل مجازی و حضوری دنبال می‌شود، گفت: کلاس‌های با جمعیت کمتر، به صورت حضوری برگزار می‌شود. بخشی از فعالیت‌ها نیز از طریق کانال‌های مؤسسه در فضای مجازی دنبال می‌شود. قبل از شیوع کرونا در چند مسجد برنامه‌هایی را اجرا می‌کردیم، اما اکنون تنها در مسجد صاحب‌الزمان(عج) صائین‌قلعه فعالیت داریم. اما از زمانی که اقامه نماز جماعت در مساجد ممنوع شد، فعالیت‌های ما نیز محدود شد.

مدیر مؤسسه فرهنگی قرآن و عترت نورالزهرا(س) صائین‌قلعه ادامه داد: پروژه در حال احداثی برای مکان مؤسسه در 2400 مترمربع زیربنا داریم که در چهار طبقه احداث می‌شود. چون وضعیت مالی مجموعه بسامان نیست، طبقات بالا فعلاً راکد مانده‌اند. یک فاز آن با 580 متر زیربنا با حضور مسئولانی از تهران و زنجان رسماً افتتاح شد که فعالیت‌ها در آن انجام می‌شود. مردم به ما اعتماد دارند و همیشه از آنها کمک گرفته‌ایم. زمین و مغازه‌هایی که البته فعلاً تعطیل هستند با کمک مردم تهیه شده است.

جعفری اظهار کرد: چندین قواره زمین از سوی مردم به موسسه داده‌ شده است که هنوز نتوانسته‌ایم آن‌ها را تبدیل به احسن کنیم. با شهرداری دچار اختلاف شده‌ایم. مردم به موسسه زمین می‌دهند و شهرداری 70 درصد زمین را از ما می‌گیرد. به گفته شهرداری، قانون به این صورت است که اگر زمینی اهدایی باشد، 70 درصد آن متعلق به شهرداری است و 30 درصد آن به ما می‌رسد و این موضوع برای ما تبدیل به معضل شده است. هیئت امنا از 30 نفر از افراد دارای نفوذ جامعه تشکیل شده که معمولاً مسائل را با آن‌ها مطرح می‌کنیم.

وی در پایان به ذکر گلایه‌ای پرداخت و اظهار کرد: 2 الی 3 سال است که معاونت قرآن و عترت وزارت ارشاد با سازمان دارالقرآن‌الکریم کشور اختلاف نظر دارند و اتحادیه‌ها ادغام شده است. این اقدام با هدف اتحاد رقم خورد، اما برعکس بین مؤسسات افتراق و جدایی اتفاق افتاده است.

انتهای پیام
captcha