حماس درگذشت 3 عالم اهل سنت ایران را تسلیت گفت
کد خبر: 3933819
تاریخ انتشار : ۱۸ آبان ۱۳۹۹ - ۰۹:۳۳

حماس درگذشت 3 عالم اهل سنت ایران را تسلیت گفت

جنبش مقاومت اسلامی فلسطین حماس در بیانیه‌ای درگذشت 3 عالم بزرگ کرد اهل سنت ایران بر اثر ابتلا به بیماری کرونا را تسلیت گفت.

به گزارش ایکنا به نقل از مرکز اطلاع‌رسانی فلسطین، در این بیانیه آمده است: ما در جنبش حماس با نهایت تأثر و تألم و با رضایت به قضا و قدر الهی خبر درگذشت 3 عالم بزرگ اهل سنت ایران، حاج ماموستا عبدالقادر بیضاوی امام جمعه اهل سنت ارومیه، حاج ماموستا علامه حیدر مصطفویی سقزی رئیس شورای افتای اهل سنت استان کردستان و حاج ماموستا سیدمحمد مصطفایی، امام جمعه سابق پاوه، را دریافت کردیم.

این بیانیه می‌افزاید: درگذشت این عالمان بزرگوار را صادقانه و خالصانه به رئیس‌جمهور، دولت و ملت ایران، خانواده‌های آنان و عموم اهل سنت در ایران تسلیت گفته و از درگاه خداوند مسئلت داریم آنان را مشمول رحمت و مغفرت واسعه خویش قرار داده و به خانواده، دوستان و عزیزانشان در جمهوری اسلامی ایران صبر جمیل و اجر جزیل عطا فرماید. إنا لله و إنا الیه راجعون.

جنبش حماس همچنین از مواضع گرانقدر این عالمان بزرگوار و خدماتی که به امت اسلامی و قضایای آن به ویژه مسئله فلسطین ارائه داده‌اند و تلاش‌های آنان در مسیر تقویت وحدت و همبستگی امت تجلیل کرد.

انتهای پیام
captcha