طرح مجازی کویت برای معرفی پیامبر(ص) به غیرمسلمانان
کد خبر: 3933992
تاریخ انتشار : ۱۸ آبان ۱۳۹۹ - ۱۶:۰۳

طرح مجازی کویت برای معرفی پیامبر(ص) به غیرمسلمانان

کمیته تبلیغ اینترنتی وابسته به انجمن خیریه «النجاة» کویت از اجرای طرح معرفی پیامبر(ص) به غیر مسلمانان و افکار عمومی غرب در فضای مجازی خبر داد.

به گزارش ایکنا؛ به نقل از روزنامه «الانباء» کویت، عبدالله الدوسری، مدیر کمیته اینترنتی وابسته به انجمن خیریه «النجاة» کویت در این باره گفت: این کمیته، معرفی پیامبر(ص) و سنت و سیره نبوی را در رأس اهداف استراتزیک خود قرار داده است و در تمامی فعالیت‌ها و طرح‌هایش این هدف را دنبال می‌کند.

وی افزود: به همین منظور طرحی اینترنتی اجرا شده و در بیش از 5 سایت تخصصی گفت‌و‌گوی ادیان بخش ویژه معرفی پیامبر(ص)(در پاسخ به اسلام‌ستیزی فرانسه) راه‎اندازی و در این بخش تأکید شده است که حضرت محمد(ص) یک فرد عادی نیست و بزرگداشت ایشان واجبی شرعی و نشانه ادب است.

الدوسری تصریح کرد: ما همچنین طرح کتابخانه اسلامی اینترنتی جامعی را دنبال می‌کنیم که شامل بخش ویژه سنت نبوی و ترجمه کتب با موضوع پیامبر(ص) به زبان‌های مختلف جهان از جمله فرانسوی است. در واتساپ نیز کارت‌های تبلیغی ویژه معرفی پیامبر(ص) و سیره نبوی منتشر کرده‌ایم.

وی همچنین بیان کرد: کمیته تبلیغ اینترنتی انجمن خیریه «النجاة» در حال حاضر نیز سعی دارد کلیپ‌های ویدئویی با موضوع پیامبر(ص) برای افکار عمومی غرب تولید کرده که جایگاه مهم نبی اسلام(ص) را برای آنان تبیین و اعلام کند که هر نوع اهانت به شخص ایشان ردشده و غیر قابل قبول است.

انتهای پیام
captcha