ضرورت تشکیل جبهه‌ای مستحکم برای مقابله با توطئه‌های اسرائیل
کد خبر: 3934894
تاریخ انتشار : ۲۳ آبان ۱۳۹۹ - ۱۱:۰۲
فلسطینیان مقیم انگلیس تأکید کردند؛

ضرورت تشکیل جبهه‌ای مستحکم برای مقابله با توطئه‌های اسرائیل

فلسطینیان مقیم انگلیس بر ضرورت تشکیل جبهه‌ای مستحکم و قوی برای مقابله با توطئه‌ها و طرح‌های رژیم اشغالگر اسرائیل تأکید کردند.

به گزارش ایکنا؛ به نقل از پایگاه خبری «عربی 21»، انجمن اقلیت فلسطین در انگیس و مرکز فلسطینی بریتانیا، دیروز، 22 آبان‌ماه، همایشی مجازی با هدف تأکید بر وحدت بیشتر فلسطینیان و ضرورت پایان دادن به وضعیت اختلاف و تفرقه میان گروه‌های فلسطینی برگزار کردند.

شرکت‌کنندگان در این همایش مجازی، پایان دادن به وضعیت تفرقه و تسریع در دستیابی به آشتی ملی با هدف تشکیل جبهه‌ای مستحکم در برابر برنامه‌های اشغالگری اسرائیل را خواستار شدند.

فلسطینیان مقیم انگلیس با اشاره به این که تفرقه میان گروه‌های فلسطینی، روزنه‌ای است که اشغالگران اسرائیل از طریق آن برای پایان دادن به آرمان فلسطین وارد می‌شوند، تأکید کردند: ادامه ساخت شهرک‌های صهیونیست‌نشین، یهودی‌سازی قدس، طرح الحاق کرانه باختری و... از جمله اقدامات رژیم صهیونیستی برای از بین بردن مسئله فلسطین است.

شرکت‌کنندگان در این همایش تأکید کردند: سال جاری برای فلسطینیان سنگین و دشوار بود، به‌ویژه پس از تصمیمات اخیر ترامپ که مسئله فلسطین را هدف قرار داد و سپس کارزار عادی‌سازی روابط اعراب با اشغالگران صهیونیست که باعث کاهش اهتمام به آرمان فلسطین شد.

«حسام زملط»، سفیر فلسطین در لندن، «محمد صوالحة»، عضو مؤسس مرکز فلسطین در انگلیس، «حافظ الکرمی»، رئیس مرکز فلسطین در انگلیس، «غادة الکرم»، بانوی نویسنده فلسطینی، «پرفسور کامل الحواش»، رئیس کمپین همبستگی بریتانیا با فلسطین(psc) از جمله شرکت‌کنندگان در این همایش مجازی بودند.

انتهای پیام
captcha