پانزدهمین دوره جشنواره «تلاوت‌های مجلسی» در یزد برگزار می‌شود
کد خبر: 3934991
تاریخ انتشار : ۲۴ آبان ۱۳۹۹ - ۰۹:۲۴

پانزدهمین دوره جشنواره «تلاوت‌های مجلسی» در یزد برگزار می‌شود

پانزدهمین دوره جشنواره «تلاوت‌های مجلسی» به همت حسن‌زاده، قاری سرشناس استان و مشارکت مجمع قاریان و حافظان استان یزد برگزار می‌شود.

پانزدهمین دوره جشنواره «تلاوت‌های مجلسی» در یزد برگزار می‌شودبه گزارش ایکنا از یزد، پانزدهمین دوره جشنواره «تلاوت‌های مجلسی» به همت محمدحسن حسن‌زاده، قاری سرشناس استان و مشارکت مجمع قاریان و حافظان استان یزد برگزار می‌شود.

این جشنواره ویژه گروه سنی بزرگسالان، برادران ۱۸ سال به بالا، با رقابت قاریان حرفه‌ای استان برگزار خواهد شد و از قاریان ممتاز استان برای رقابت دعوت به عمل آمده که باید آثار خود را با رعایت شرایطی به شماره ۰۹۱۳۹۵۱۵۹۱۹ از طریق نرم افزار واتساپ ارسال کنند.

تلاوت تصویری با صدای خام (felat) و بدون افکت‌های صوتی (reverb & dely) در ۴ تا ۵ دقیقه و همچنین سنجاق مشخصات فردی به فایل تصویری از جمله شرایط آثار ارسالی است و آثار فاقد شرایط مذکور از جشنواره حذف خواهند شد.

مهلت ارسال آثار تا ساعت ۲۴ روز یکشنبه ۲۵ آبان جاری اعلام شده است و فرآیند داوری آثار نیز بدین گونه است که در مرحله مقدماتی؛ آثار رسیده به دبیرخانه جشنواره غیرحضوری داوری و ۵ تلاوت برتر به مرحله نهایی راه خواهند یافت و در مرحله نهایی؛ ۵ قاری برتر با حضور داوران تلاوت کرده و پس از ارزیابی هیئت داوران تلاوت‌ها در پیچ اینستاگرامی که آدرس آن متعاقبا اعلام خواهد شد، بارگزاری و علاقمندان با رای خود تلاوت مورد نظر را انتخاب خواهند کرد.

انتهای پیام
captcha