مرحله فینال به رشته قرائت تحقیق اضافه شود
کد خبر: 3935061
تاریخ انتشار : ۲۴ آبان ۱۳۹۹ - ۱۲:۱۶
قاریان شرکت‌کننده در مسابقات اوقاف طی نامه‌ای خواستار شدند؛

مرحله فینال به رشته قرائت تحقیق اضافه شود

جمعی از شرکت‌کنندگان چهل‌وسومین دوره مسابقات سراسری قرآن در نامه‌ای به رئیس کمیته فنی این مسابقات، درخواستی مبنی بر دو مرحله‌ای شدن و اضافه شدن مرحله فینال را مطرح کرده‌اند.

درخواست قاریان شرکت کننده در مسابقات سراسری قرآن / اضافه شدن مرحله فینال

به گزارش ایکنا، جمعی از شرکت‌کنندگان در رشته قرائت تحقیق چهل‌وسومین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم در نامه‌ای به معاون مسابقات مرکز امور قرآنی سازمان اوقاف و امور خیریه درخواست اضافه شدن مرحله فینال به این دوره از مسابقات و جلوگیری از یک مرحله‌ای شدن آن را مطرح کرده‌اند.

در این نامه از شرایط متفاوت ضبط تلاوت‌‌ در استان‌های مختلف به عنوان یکی از دلایل طرح چنین درخواستی یاد شده است. در بخشی از این نامه آمده است؛ «... ضمن تشکر از زحمات همه‌ عزیزان دست‌اندرکار در مسابقات كشوری قرائت قرآن كريم و اقامه عمود قرآن و دميدن روح اميد در ميان حاملان قرآن، در شرایطی كه كمتر كسی با وجود فضای كنونی متأثر از ويروس منحوس كرونا برايش متصور بود، مستدعی است با توجه به شرایط متفاوت در امكانات مراكز استان‌ها در ضبط تلاوت‌ها و متفاوت بودن صوت و فضای داخلی استودیوها و همچنين عدم تناسب مقتضی در انتخاب برخی قرعه‌ها، به جهت انتخاب عادلانه و دقیق‌تر نفرات برتر، در صورت امکان با برگزاری یک مرحله دیگر به‌عنوان فینال مسابقات با شرایط یکسان موافقت فرمایید.»

اسامی جمعی از امضاکنندگان به شرح ذیل است؛
وحید نظریان
مختار دهقان
مهدی سعادتی‌کیا
مسعود نوری
امید حسین‌نژاد
محسن قاسمی
امیر باقری
ابراهيم فلاح تبسم‌چهره
حبیب صداقت
مهدی شایق
وحید خزایی
هادی اسفیدانی
مجتبی محمدبیگی
حمیدرضا نصیری
محمدحسن موحدی
کاظم آذرپیرا
هادی موحدامین
سیدسعید رحیمی
مسعود موحدی‌راد
حميد صفدرى
روح‌الله آقایی
ميلاد امانى
احسان بیات
ميثم حميدی‌‌‌نيك
سیدجاسم موسوی
كريم بيانی

انتهای پیام
captcha