واکنش حماس به حملات مكرر رژیم صهیونیستی به نوار غزه
کد خبر: 3936658
تاریخ انتشار : ۰۲ آذر ۱۳۹۹ - ۱۲:۱۶

واکنش حماس به حملات مكرر رژیم صهیونیستی به نوار غزه

جنبش مقاومت اسلامی فلسطین(حماس) به حملات مکرر رژیم صهیونیستی به نوار غزه، از جمله حمله بامداد امروز، واکنش نشان داد.  

به گزارش ایکنا به نقل از خبرگزاری فلسطینی صفا، ارتش رژیم صهیونیستی بامداد امروز، یکشنبه (2 آذرماه) چندین حمله هوایی را علیه اهداف وابسته به حماس در نواحی مختلف نوار غزه انجام داد.
 
در همین راستا، حازم قاسم، سخنگوی حماس، در توئیتی در واکنش به این حملات نوشت: حمله هوایی بامداد امروز رژیم اشغالگر اسرائیل به نوار غزه و ایجاد رعب و وحشت در میان اهالی این منطقه در ادامه تجاوزهای این رژیم علیه ملت فلسطین است و این بمباران تلاش احمقانه این رژیم برای پایان درگیری‌ها به سود خود است.
 
قاسم تأکید کرد: اهداف رژیم صهیونیستی محقق نخواهد شد، چراکه ملت فلسطین به مبارزه خود تا بازپس‌گیری کامل حقوق خود و مقدسات این سرزمین ادامه خواهد داد.
 
ارتش رژیم صهیونیستی در بیانیه‌ای اعلام کرد: بامداد امروز هواپیماهای اسرائیلی به چندین نقطه در شرق و غرب غزه حمله کردند و سایت‌های متعلق به حماس و زیرساخت‌های زیرزمینی و یک مجموعه آموزشی متعلق به این جنبش را هدف قرار دادند.
 
رژیم صهیونیستی مدعی است که این حملات را در پاسخ به پرتاب موشک از غزه به سمت عسقلان انجام داده است. رسانه‌های عبری‌زبان، شنبه شب از شنیده شدن صدای انفجار و در پی آن به صدا درآمدن آژیرهای خطر در جنوب شهر عسقلان خبر دادند و مدعی شدند که موشک شلیک شده روی یک کارخانه در عسقلان فرود آمده است.
انتهای پیام
captcha