تولید و توزیع ۵۰ هزار ماسک از سوی گروه جهادی الغدیر
کد خبر: 3938354
تاریخ انتشار : ۱۰ آذر ۱۳۹۹ - ۱۴:۵۹

تولید و توزیع ۵۰ هزار ماسک از سوی گروه جهادی الغدیر

مسئول گروه جهادی مسجد الغدیر پردیس از تولید و توزیع 50 هزار ماسک در مناطق مختلف شهرستان پردیس از سوی این گروه جهادی خبر داد.

به گزارش ایکنا به نقل از روابط عمومی سازمان بسیج مستضعفین، اشراقی، مدیر گروه جهادی مسجد الغدیر شهرستان پردیس درباره فعالیت‌های گروه جهادی خود گفت: گروه جهادی مسجد الغدیر از گروه‌های فعالی است که از سال ۹۵ تشکیل شده است. فعالیت این گروه در ابتدا با ارائه مشاوره‌های مختلف در زمینه‌های حقوقی، تغذیه، بهداشتی و ... از سوی گروهی از داوطلبان آغاز شد. بعد از اینکه این گروه جا افتاد، تصمیم گرفتیم که به روستاهای اطراف پردیس سر بزنیم و به روستایی‌هایی که هم از لحاظ معیشتی مشکل داشتند، هم منزلشان سمپاشی و تعمیرات می‌خواست کمک کنیم. در این بازدیدها یک روحانی نیز همراه گروه حضور داشت که به مسائل درونی خانواده‌ها رسیدگی می‌کرد.

اشراقی با اشاره به انجام خدماتی از جمله تعمیر اجاق گاز، لوله‌کشی و... در منازل روستاییان افزود: مساجد محله هم یک یا دو روز قبل برای انجام این کارها وقت می‌گرفتند و می‌خواستند ما برایشان کار انجام دهیم.

وی با بیان اینکه نفرات گروه ما حدودا ۱۰ نفر ثابت از قشرهای مختلف هستند، گفت: با شیوع ویروس کرونا از اواخر اسفند که بازار تعطیل شد، ما به کمک یکی از دوستان که عضو انجمن خیاطان بود، توانستیم پارچه و چرخ خیاطی مهیا و حدود ۵۰ هزار ماسک تولید کنیم. همچنین، از مراکز بهداشت خواستیم که قبل از شروع کار محیط را ببیند. بعد از تولید هم کالاها را به انرژی اتمی منتقل و استریل می‌کردیم. قبل از شیوع کرونا هم هرجا می‌رفتیم و خانواده.های نیازمند را می‌دیدیم کمک‌های معیشتی به آن‌ها می‌دادیم.

اشراقی در پایان یادآور شد: دنبال این هستیم که یک خیریه نیز در محله خود افتتاح کنیم.

انتهای پیام
captcha