برگزاری مسابقات قرآن کارکنان پایور و خانواد‌ه‌های ودجا در گروه پسران
کد خبر: 3938391
تاریخ انتشار : ۱۱ آذر ۱۳۹۹ - ۱۴:۲۱

برگزاری مسابقات قرآن کارکنان پایور و خانواد‌ه‌های ودجا در گروه پسران

مسابقات قرآن کارکنان پایور و خانواد‌ه‌های ودجا در گروه پسران، به صورت غیر حضوری، جمعه، 14 آذرماه به میزبانی اداره سلام وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح برگزار می‌شود.

به گزارش ایکنا، مسابقات قرآن کارکنان پایور و خانواد‌ه‌های ودجا در گروه پسران، به صورت غیر حضوری جمعه، 14 آذرماه در دو رده سنی زیر ۱۶ سال و بالای ۱۶ سال برگزار می‌شود.

این مسابقات به میزبانی اداره عقیدتی ـ سیاسی سازمان تأمین اجتماعی نیروهای مسلح (سلام) در رشته‌های قرائت تحقیق، ترتیل، حفظ کل و حفظ ۳، ۵، ۱۰، ۱۵ و ۲۰ جزء و مفاهیم جزء بیستم تفسیر نمونه آیت‌الله مکارم شیرازی و اذان برگزار خواهد شد.

یادآور می‌شود، این مسابقات در رشته‌های قرائت تحقیق و اذان به صورت تقلید از یکی از قرائت‌ها و مؤذن‌های معرفی شده، برپا می‌شود و در رشته ترتیل نیز مرتلان یکی از سبک‌های چهار قاری را تقلید می‌کنند. همچنین در رشته حفظ بالای 16 سال علاوه بر سؤال از محفوظات، یک سؤال از معنای آیات انجام می‌شود.

مسابقات در بخش شفاهی از طریق نرم افزار adopeconnect برگزار خواهد شد. همچنین رشته مفاهیم در قالب پاسخگویی به ۴۰ سؤال تستی از طریق پایگاه اینترنتی که متعاقباً اعلام می‌شود، در همان روز مسابقه انجام خواهد شد.

یادآور می‌شود، سه نفر برتر هر رشته، به مسابقات نیروهای مسلح معرفی می‌شوند.

انتهای پیام
captcha