پرداخت صدقه با بهره‌مندی از شیوه‌های نوین در یزد
کد خبر: 3938579
تاریخ انتشار : ۱۱ آذر ۱۳۹۹ - ۱۴:۵۲

پرداخت صدقه با بهره‌مندی از شیوه‌های نوین در یزد

معاون مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان یزد گفت: مردم این استان می‌توانند به شکرانه سلامت خود و خانواده‌شان با استفاده از شیوه‌های نوین الکترونیکی، صدقه و کمک‌های خود را به فقرا و نیازمندان اهدا کنند.

پرداخت صدقه با بهره‌مندی از شیوه‌های نوین در یزدبه گزارش ایکنا از یزد، به نقل از روابط‌عمومی کمیته امداد، غلامرضا مشعل‌چی، معاون مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان یزد با اشاره به اهمیت خدمت‌رسانی به محرومان و رفع نیازهای آنان در شرایط کنونی اظهار کرد: مردم نیکوکار استان یزد می‌توانند به شکرانه سلامت خود و خانواده‌شان با استفاده از شیوه‌های نوین الکترونیکی به‌صورت غیرحضوری، صدقه و کمک‌های خود را به فقرا و نیازمندان اهدا کنند.

وی بابیان اینکه این نهاد طرح‌های متنوعی را مبتنی بر نیاز محرومان طراحی و فضای مناسب برای خدمت‌رسانی به نیازمندان فراهم کرده است، افزود: مردم خداجوی استان یزد با ارسال عدد یک به شماره ۸۸۷۷ از طریق تلفن همراه می‌توانند صدقه خود را روزانه به‌صورت کسر از شارژ و یا صورت‌حساب پایان دوره پرداخت کنند.

معاون مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان یزد ادامه داد: کد دستوری #۰۳۵*۸۸۷۷* تلفن همراه نیز به‌منظور مشارکت در طرح‌های مختلف این نهاد و پرداخت صدقه و کمک‌های غیرحضوری در نظر گرفته‌ شده است.

وی ادامه داد: سامانه ملی نیکوکاری ۰۹۶۸۸۷ نیز برای سهولت در پرداخت کمک‌ها در نظر گرفته‌ شده و تلفن چهار رقمی ۱۸۱۱ آماده پاسخگویی به سؤالات مردم نیک‌اندیش استان یزد در سراسر استان است.

انتهای پیام
captcha