زمان اجرای برنامه‌های هفته قرآن، عترت و نماز مدارس اعلام شد
کد خبر: 3938677
تاریخ انتشار : ۱۲ آذر ۱۳۹۹ - ۱۴:۱۴

زمان اجرای برنامه‌های هفته قرآن، عترت و نماز مدارس اعلام شد

بازه زمانی 15 روزه، از هفته پایانی آذرماه تا هفته ابتدایی دی‌ماه برای برگزاری بزرگداشت قرآن، عترت و نماز در مدارس تعیین شده است.

به گزارش ایکنا، هفته آخر آذرماه با هفته قرآن، عترت و نماز آموزش و پرورش گره خورده است. هفته‌ای که هرساله روزشمار و فعالیت‌های پیشنهادی این هفته ابلاغ می‌شود و برنامه‌ها‌ی متنوع متناسب با منشور ارزشمند قرآن، عترت و نماز از سوی مربیان و معاونان پرورشی و مدیران در سطح آموزشگاه‌ها اجرا می‌شود. اما امسال به دلیل شرایط کرونا  و غیر حضوری شدن فعالیت‌های آموزش و پرورش در اکثر استان‌ها، دو هفته برای این امر در نظر گرفته شده است.

برنامه‌های هفته قرآن، عترت و نماز آموزش و پرورش طی بازه زمانی 15 روزه، با برنامه‌ریزی متناسب با هر استان‌ انجام می‌شود. از مهم‌ترین برنامه‌های این هفته برگزاری مسابقات قرآن، عترت و نماز دانش‌آموزی در سطح آموزشگاه‌ها است که امسال شاهد برگزاری آن به صورت مجازی هستیم.

برپایی محافل مجازی  انس با قرآن، بازدید مجازی از فضاهای قرآن، عترت و نماز در سطح کشور و راه‌اندازی نمایشگاه‌های مجازی قرآن، عترت و نماز از جمله فعالیت‌های در نظر گرفته شده در این ایام خواهد بود.

بنابر گفته محمدرضا مسیب‌زاده، مدیرکل قرآن، عترت و نماز وزارت آموزش و پرورش «تمام هفته‌های سال، هفته قرآن، عترت و نماز است، زیرا اینها سه منشور نورانی دین مبین اسلام و مشرف بر زندگی ما هستند و باید همواره به عمل به این آموزه‌ها پایبند باشیم، لذا تمام اقدامات و فعالیت‌هایی که طی این ایام و هفته برگزار می‌شود، به پاس قدردانی از زحمات مدیران و مربیان سخت کوشی است که در حوزه فعالیت‌های قرآن، عترت و نماز در طول سال تحصیلی خدمت می‌کنند.»

انتهای پیام
captcha