پیام تسلیت آیت‌الله سبحانی و اعرافی در پی ارتحال حجت‌الاسلام جعفر الهادی
کد خبر: 3938957
تاریخ انتشار : ۱۴ آذر ۱۳۹۹ - ۱۱:۱۵

پیام تسلیت آیت‌الله سبحانی و اعرافی در پی ارتحال حجت‌الاسلام جعفر الهادی

آیت‌الله العظمی سبحانی و آیت‌الله اعرافی و مرکز حدیث حوزه در پیام‌های جداگانه ارتحال حجت‌الاسلام و المسلمین جعفرالهادی را تسلیت گفتند.

ارسلا// پیام تسلیت آیت‌الله سبحانی و اعرافی به مناسبت ارتحال حجت‌الاسلام جعفرالهادی

به گزارش ایکنا، پیام آیت‌الله العظمی سبحانی به‌مناسبت ارتحال آیت‌الله حاج شیخ جعفر الهادی (خوشنویس) به شرح زیر است: 

بسم الله الرحمن الرحیم

إنا لله و إنا إلیه راجعون

درگذشت عالم ربانی، نویسنده عالیقدر، حجة الاسلام و المسلمین جناب آقای حاج شیخ جعفر الهادی خوشنویس را با کمال تأسف و تأثر دریافت نمودم. فقید سعید سالیان درازی در مؤسسه امام صادق (ع) با ما همکاری نزدیکی داشت و مؤسسه از آثار قلمی ایشان بهره‌مند بود؛ او اگر فعلاً از میان رفت ولی آثاری که از خود بجا گذاشت و برای او بقاء جاودانه بخشید. به‌حق درگذشت ایشان ضایعه جبران‌ناپذیری در عرصه تألیف و تحقیق و تبلیغ به شمار می‌رود. 

اینجانب این ضایعه مولمه را به حوزه علمیه قم و اساتید بزرگوار و خانواده ایشان تسلیت عرض نموده و برای آن مرحوم، علوّ درجه و برای بازماندگان صبر جمیل و اجر جزیل مسئلت دارم و پیوسته باید گفت: از شمار دوچشم، یک تن کم/ روز شمار خِرد هزاران بیش

همچنین آیت‌الله اعرافی در پیامی ارتحال این استاد حوزه را تسلیت گفت که متن آن به شرح زیر است:

انا لله و انا الیه راجعون

خبر ارتحال محقق ارجمند و مبلغ گرانقدر ابوالشهید آیت الله حاج شیخ جعفر الهادی ( خوشنویس)(طاب ثراه)   موجب تأثر شد و برای حوزه های علمیه گران بود، آن دانشمند وارسته و صبور و شکیبا سال‌ها  صادقانه در راه تعلیم و تربیت شاگردان مکتب جعفری،  ترویج و نشر فرهنگ و معارف اسلامی در داخل و خارج از کشور، تالیف آثار گرانقدر در زمینه های مختلف و ارائه خدمات  اجتماعی و فرهنگی از جمله مدیر یت مرکز تخصصی علوم حدیث حوزه علمیه قم، مجاهدت مخلصانه نمود و پس از سال ها تحمل و رنج و مرارت‌ها به لقای الهی شتافت.

 
ارسلا// پیام تسلیت آیت‌الله سبحانی و اعرافی به مناسبت ارتحال حجت‌الاسلام جعفرالهادی
 
این مصیبت را به  حوزه های علمیه، خانواده، دوستان و بازماندگان ایشان تسلیت گفته، از  درگاه ایزد منان برای آن فقید سعید، غفران و ارتقای درجه و برای بازماندگان،صبر همراه با اجر الهی مسئلت می‌نمایم.
 
همچنین مرکز تخصصی علوم حدیث حوزه علمیه قم در پیامی درگذشت حجت الاسلام والمسلمین جعفر الهادی مدیر اسبق این مرکز را تسلیت گفت که متن آن به این شرح است:
 
بسم‌الله الرحمن الرحیم
 
 انا لله و انا الیه راجعون
 
درگذشت حجت‌الاسلام والمسلمین خوشنویس(جعفر الهادی)، مدیر اسبق مرکز تخصصی علوم حدیث موجب تاثر فراوان گردید. آن فقید سعید در تاسیس مرکز حدیث و ارتقای دانش حدیث نقش بسزایی داشت. خدمات ارزنده علمی، تربیتی و اجرایی ایشان در سطوح عالی حوزه های علمیه و در مجامع علمی بین‌المللی ستودنی است. ضمن عرض تسلیت و ابراز همدردی با بیت و بازماندگان، برای آن مرحوم رحمت واسعه الهی و برای خانواده و بستگان محترمشان صبر و اجر جزیل از درگاه خداوند متعال مسالت می‌نماییم.
 
یادآور می‌شود، مراسم تشییع و تدفین پیکر حجت‌الاسلام والمسلمین جعفرالهادی (خوشنویس) استاد پیشکسوت حوزه علمیه قم، ۱۴ آذر ساعت ۱۰ در صحن بزرگ حرم حضرت معصومه(س) برگزار و آیت‌الله نوری همدانی از مراجع معظم تقلید بر پیکر این استاد حوزه اقامه نماز کرد.
انتهای پیام
captcha