انتقال مرکزیت پولشویی باندهای تبهکار صهیونیستی به امارات
کد خبر: 3939714
تاریخ انتشار : ۱۷ آذر ۱۳۹۹ - ۲۲:۱۳

انتقال مرکزیت پولشویی باندهای تبهکار صهیونیستی به امارات

رسانه‌های صهیونیستی گزارش دادند تعدادی از گروه‌های قاچاق مواد مخدر و پولشویی اسرائیلی در حال انتقال مرکز فعالیت‌های خود به امارات متحده هستند.

به گزارش ایکنا؛ به نقل از پایگاه 26 سپتامبر، یک شبکه تلویزیونی صهیونیستی اعلام کرد که برخی سران برجسته باندهای قاچاق و پولشویی اسرائیل، انتقال فعالیت‌های خود را به امارات آغاز کرده‌اند.
 
شبکه تلویزیونی کانال 12 به نقل از یک افسر ارشد پلیس اسرائیل که نامش فاش نشده است، گفت که سران سازمان‌های تبهکار، شخصاً یا از طریق نمایندگانی که آنها را به نیابت از خود به امارات فرستاده‌اند، به معاملاتی به ارزش ده‌ها میلیون دلار در این کشور دست زده‌اند. همچنین به نقل از این مقام صهیونیست، گفته شد که این جنایتکاران خطرناک اغلب با جعل هویت، خود را تاجر معرفی می‌کنند.
 
این افسر اسرائیلی توضیح داد که این افراد در دبی، املاک و مستغلات خریداری می‌کنند و با استفاده از اموالی که در اسرائیل جمع‌آوری کرده‌اند، در پروژه‌های ساخت رستوران و هتل که به عنوان پوششی برای تجارت کوکائین و پو‌ل‌شویی استفاده می‌شود، اقدام می‌کنند.
 
وی در پایان مصاحبه خود با این کانال گفت: ما تخمین می‌زنیم که این تبهکاران سعی خواهند کرد صدها میلیون دلار در دبی پولشویی کنند و ما برای جلوگیری از این کار همه تلاش خواهیم کرد. 
 
پس از توافق رسمی امارات با رژیم صهیونیستی در راستای عادی‌سازی روابط، سفرهای متعددی از سوی مقامات و همچنین گردشگران اسرائیلی به امارات و بالعکس انجام شده است.

چهارشنبه گذشته، شرکت هواپیمایی Israir روزانه دو پرواز از تل‌آویو به امارات را آغاز کرد و بزرگترین شرکت هواپیمایی اسرائیل از 9 دسامبر، 14 پرواز در هفته به این کشور خواهد داشت. از طرف دیگر، شرکت اماراتی فلای دبی از 26 نوامبر گذشته، روزانه دو پرواز از امارات به تل‌آویو را آغاز کرد.
 
رسانه‌های اسرائیلی اعلام کردند که صبح دیروز، ۱۷ آذرماه، حدود ۲۰۰ گردشگر اسرائیلی به فرودگاه بین‌المللی دبی در امارات متحده عربی رسیدند.
انتهای پیام
captcha