اعلام آمادگی مؤسسه قرآنی هفت آسمان به منظور تأمین جوایز مؤسسات این استان
کد خبر: 3939974
تاریخ انتشار : ۱۹ آذر ۱۳۹۹ - ۱۸:۱۶

اعلام آمادگی مؤسسه قرآنی هفت آسمان به منظور تأمین جوایز مؤسسات این استان

مؤسسه هفت آسمان در اصفهان به منظور تأمین جوایز مؤسسات قرآنی این استان که با مشکل مواجه هستند، اعلام آمادگی کرده است.

ارسالی/اعلام آمادگی مؤسسه قرآنی هفت آسمان به منظور تأمین جوایز مؤسسات این استان

به گزارش ایکنا، مؤسسه هفت آسمان این استان نیز به منظور تأمین جوایز مؤسسات قرآنی که با مشکل مواجه هستند، اعلام آمادگی کرده است.

بر اساس طرح جدید اتحادیه اصفهان مبنی بر اینکه در کمک و همدلی و رفع مشکلات، باید بر ظرفیت داخلی مؤسسات تکیه کرد، مؤسسه هفت آسمان متقبل شده تا تعدادی از جوایز قرآنیان را تقبل کند، به همین منظور شماره 03135815022 جهت انجام هماهنگی‌ها اعلام شده است.

همچنین در خبر دیگری، اتحادیه مؤسسات و تشکل‌های قرآن و عترت استان اصفهان نظر به اینکه در ایام شیوع کرونا تعدادی از حافظان، قاریان، و خادمان قرآن جان خود را از دست دادند، در نظر دارد با جمع‌آوری مشخصات این افراد تلاشی جهت زنده‌ نگه داشتن یاد و خاطره آنان و همچنین حمایت از خانواده‌هایشان داشته باشد.

در همین راستا با اعلام فراخوانی از مسئولان مؤسسات قرآنی در استان اصفهان خواسته شده چنانچه در مؤسسه خود یا خارج از آن، اشخاصی را می‌شناسند که جزء قاریان، حافظان، مدرسان، مربیان، پیشکسوتان، کارکنان و یا قرآن‌آموزان مؤسسات قرآنی بوده‌اند و به دلیل کرونا رحلت کرده‌اند و یا قبل از آن شهید شده‌اند، اطلاعات ایشان را در اختیار اتحادیه مؤسسات و تشکل‌های قرآن و عترت استان اصفهان قرار دهند.

انتهای پیام
captcha