کمک به مؤسسات قرآنی اصفهان از سوی مؤسسه هفت آسمان
کد خبر: 4065253
تاریخ انتشار : ۲۹ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۵:۴۱

کمک به مؤسسات قرآنی اصفهان از سوی مؤسسه هفت آسمان

برپایی جُنگ‌های ویژه قرآن‌آموزان، کمک‌های مؤمنانه به اقشار نیازمند، کمک به مؤسسات قرآنی استان اصفهان و ... از برنامه‌های مؤسسه هفت آسمان در مدت یکسال گذشته بوده است.

مؤسسه هفت آسمانبه گزارش ایکنا، مؤسسه فرهنگی ـ مردمی قرآن و عترت هفت آسمان اصفهان در مدت یکسال گذشته با بهره‌گیری از جمعیت 17 هزار نفری که مخاطب این مؤسسه هستند فعالیت‌های متنوعی را در برنامه خود داشته است.

از برنامه‌های گذشته این مؤسسه می‌توان به توزیع 12 هزار افطاری در ماه رمضان با همکاری بانیان و خیران اشاره کرد، برنامه دیگر کمک به مؤسسات قرآنی استان اصفهان در قالب اهدای بن‌برگ‌های هدیه به قرآن‌آموزان آن مؤسسات بوده است. همچنین در روز میلاد امام رضا(ع) اردوی ویژه نوجوانان اعضای طرح تلاوت به همراه خانواده‌هایشان برگزار شد.

کمک‌های مؤمنانه به اقشار نیازمند جامعه نیز از دیگر فعالیت‌های این مؤسسه بوده است، در ایام اربعین پیاده‌روی در شهر اصفهان صورت گرفت که در مسیر آن موکب‌هایی برپا شد، مؤسسه هفت آسمان نیز موکبی را در این مسیر پیاده‌روی برپا کرد و این کار باعث شد که بسیاری از افراد از طرح‌های قرآنی مؤسسه مطلع شوند و در آن‌ها شرکت کنند.

یکی از برنامه‌های هر ساله مؤسسه جُنگ‌های ویژه قرآن‌آموزان طرح قصه‌های قرآنی است، تاکنون چهار جُنگ قرآنی از سوی مؤسسه برگزار شده که در آخرین نوبت از 320 نفر تجلیل شد.

یکی دیگر از برنامه‌ها، اعزام 220 نفر از شرکت‌‌کنندگان طرح درس‌هایی از قرآن به مشهد بود. همچنین برپایی میز معرفی طرح‌های قرآنی مؤسسه در گلستان شهدا ویژه عموم مردم انجام گرفته است.

انتهای پیام
مطالب مرتبط
captcha