همایش قرآنی «صفای دل» برگزار می‌شود
کد خبر: 4056200
تاریخ انتشار : ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۳:۵۶

همایش قرآنی «صفای دل» برگزار می‌شود

سی و یکمین همایش طرح جامع قرآنی «صفای دل» ۲۲ اردیبهشت‌ماه از سوی مؤسسه هفت آسمان برگزار می‌شود.

همایش طرح قرآنی «صفای دل»به گزارش ایکنا، سی‌و‌یکمین همایش طرح جامع قرآنی صفای دل از سوی مؤسسه فرهنگی ـ مردمی قرآن و عترت هفت آسمان برگزار می‌شود.

این همایش پنجشنبه، 22 اردیبهشت‌ماه ساعت 17 به نشانی اصفهان، خیابان کمال اسماعیل، خیابان پاسداران، سالن شهدای بسیج برپا می‌شود. از برنامه‌های این همایش می‌توان به قرائت علیرضا مکاری، قاری قرآن، اجرای گروه سرود نورالمبین، سخنرانی و ... اشاره کرد.

مؤسسه هفت آسمان برنامه‌های آموزشی قرآن را به صورت غیر‌حضوری ارائه می‌دهد. طرح قرآنی «صفای دل» هشت سال است که به صورت غیر حضوری در سه بخش شامل دوره مطالعاتی ترجمه قرآن، دوره مطالعاتی گزیده تفسیر نمونه و دوره شنیداری تفسیر تسنیم برای علاقه‌مندان برپا می‌شود.

این طرح با مجوز از سوی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برای دوستداران قرآن از شهرها و ملیت‌های مختلف به صورت غیر حضوری و رایگان ویژه افراد 7 تا 50 سال اجرا می‌شود.

این طرح با چندین برنامه مطالعاتی یا شنیداری به منظور انس و بهره‌مندی عموم مردم از کتاب الهی و استفاده مؤثر از تفاسیر نوربخش آیات قرآن در زندگی فردی، خانوادگی و اجتماعی، توسط مؤسسه طراحی و اجرا می‌شود.

مؤسسه فرهنگی ـ مردمی قرآن و عترت هفت آسمان به نشانی اصفهان، خیابان پروین، خیابان معراج، خیابان فجر ۳، بوستان ۳، پلاک ۹۱ واقع شده است.

انتهای پیام
مطالب مرتبط
captcha