اجرای ۲هزار طرح اشتغالزایی بنیاد برکت در آذربایجان‌شرقی
کد خبر: 3940514
تاریخ انتشار : ۲۲ آذر ۱۳۹۹ - ۱۱:۵۸

اجرای ۲هزار طرح اشتغالزایی بنیاد برکت در آذربایجان‌شرقی

مجری طرح‌های اشتغال بنیاد برکت در آذربایجان‌شرقی با بیان اینکه ۲ هزار طرح اشتغالزا با حمایت بنیاد برکت در استان در حال اجرا است، گفت: برای این طرح‌ها ۶۰۰ میلیارد ریال تسهیلات پرداخت شده است.

اجرای۲هزار طرح اشتغالزایی بنیاد برکت در آذربایجان‌شرقیحجت‌الاسلام حسن قربانی، مجری طرح‌های اشتغالزای بنیاد برکت در استان، در گفت‌وگو با ایکنا از آذربایجان‌شرقی با بیان اینکه ۲ هزار طرح اشتغالزا با حمایت بنیاد برکت در استان در حال اجرا است، اظهار کرد: برای این طرح‌ها ۶۰۰ میلیارد ریال تسهیلات پرداخت شده است.

وی ادامه داد: اجرای طرح‌های اشتغال‌زایی بنیاد برکت در استان از سال گذشته در شهرستان‌های آذرشهر و مراغه آغاز شده است و امسال در شهرهای میانه، سراب، چاراویماق و عجب‌شیر نیز اجرا می شود. این طرح‌ها بیشتر در بخش کشاورزی، صنایع تبدیلی، بسته‌بندی و اشتغال خانگی هستند.

مجری طرح‌های اشتغال بنیاد برکت در آذربایجان‌شرقی، گفت: همزمان با تسهیلات بنیاد برکت یک هزار میلیارد ریال نیز به عنوان آورده کارآفرینان و صاحبان طرح‌ها سرمایه‌گذاری شده است. با اجرای این طرح‌ها در بیش از ۱۴۰ روستای استان برای بیش از ۳ هزار نفر شغل ایجاد شده است.

قربانی بیان کرد: در شهرستان مراغه برای ۶۰۰ طرح بیش از ۲۰۰ میلیارد ریال تسهیلات اشتغال پرداخت شده است و هریک از این طرح ها برای ۲ نفر ایجاد اشتغال می‌کند.

انتهای پیام
captcha