سخنرانی حجت‌الاسلام قرائتی در وبینار قرآن، عترت و سلامت
کد خبر: 3940988
تاریخ انتشار : ۲۴ آذر ۱۳۹۹ - ۱۲:۰۰

سخنرانی حجت‌الاسلام قرائتی در وبینار قرآن، عترت و سلامت

دبیر اجرایی کمیته قرآن و عترت فرهنگستان علوم پزشکی از برگزاری وبینار قرآن، عترت و سلامت با سخنرانی حجت‌الاسلام قرائتی در مورد جمعیت خبر داد.

ارسالی//وبینار قرآن، عترت و سلامت برگزار می‌شودرحیم قربانی، عضو کمیته قرآن و عترت فرهنگستان علوم پزشکی جمهوری اسلامی، در گفت‌وگو با ایکنا، از برگزاری وبینار قرآن، عترت و سلامت ویژه جامعه پزشکی خبر داد و گفت: کمیته قرآن و عترت فرهنگستان علوم پزشکی، که سازمان نظام پزشکی، وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، بسیج جامعه پزشکی، سازمان تأمین اجتماعی و برخی فعالان و نخبگان قرآنی جامعه پزشکی در آن عضویت دارند، با توجه به شیوع کرونا تصمیم دارد که وبینار‌های ماهیانه‌ای را با توجه به شرایط روز درباره مباحث قرآنی برگزار کند.

وی ادامه داد: یکی از موضوعات و چالش‌های حال حاضر کشور موضوع جمعیت است که باید از منظر قرآن و دیدگاه‌های اهل بیت(ع) مورد بحث و بررسی قرار بگیرد. در همین راستا اولین وبینار ماهیانه قرآن، عترت و سلامت به موضوع «جمعیت، قرآن و عترت» اختصاص یافته است.

دبیر اجرایی وبینار قرآن، عترت و سلامت اظهار کرد: در این برنامه توجه به مفاهیم قرآنی در باب ازدواج، زندگی مشترک، اهمیت فرزندآوری و تربیت آن‌ها و نقش آن‌ها در رشد جامعه بررسی می‌شود. حجت‌الاسلام والمسلمین قرائتی سخنران ویژه این وبینار است و قاسم رضیعی و حسین کرمی به قرائت و ترجمه قرآن کریم می‌پردازند.

قربانی بیان کرد: عموم اعضای جامعه پزشکی می‌توانند در وبینار شرکت کنند و با هماهنگی انجام‌شده قرار است یک امتیاز فرهنگی نیز برای آنان محسوب شود. این وبینار پنجشنبه ۲۷ آذر ساعت ۱۸ الی ۱۹:30 برگزار شود و علاقه‌مندان می‌توانند برای حضور در وبینار به نشانی https://www.skyroom.online/ch/farhangestan/qoranvaetrat مراجعه کنند.
انتهای پیام
captcha