فرشید میرزایی، معاون پژوهش و فناوری دانشگاه ملایر در گفتوگو با ایکنا از همدان، اظهار کرد: زیربنای توسعهیافتگی هر جامعه در گرو ارزش نهادن به امر مهم تحقیق و پژوهش در همه زمینهها است.
معاون پژوهش و فناوری دانشگاه ملایر افزود: رسیدن به اهداف و برنامههای پژوهشی عزم ملی و همگانی را میطلبد تا بتوان شاهد پیشرفت و رشد کشور در جنبههای مختلف علمی و فناوری باشیم.
وی با بیان اینکه در این هفته نیز همچون سالهای گذشته از محققان و پژوهشگران برتر دانشگاه تجلیل به عمل خواهد آمد ضمن تقدیر از مدیران و کارشناسان معاونت پژوهش و فناوری که نقش بسزایی در پیشبرد رسالت و وظایف این حوزه دارند، گفت: در این زمینه از 33 نفر از پژوهشگران این دانشگاه در شش دانشکده تقدیر میشود.
میرزایی بیان کرد: این پژوهشگران از دانشکدههای فنی و مهندسی، عمران و معماری، منابع طبیعی و محیط زیست، کشاورزی، ادبیات و علوم انسانی، علوم پایه، ریاضی و آمار، چاپ با کیفیتترین مقاله در مجلات WOS و بیشترین استنادها هستند.
انتهای پیام