پاکستان شایعات مذاکره با رژیم صهیونیستی را تکذیب کرد
کد خبر: 3942131
تاریخ انتشار : ۳۰ آذر ۱۳۹۹ - ۱۰:۲۲

پاکستان شایعات مذاکره با رژیم صهیونیستی را تکذیب کرد

نخست‌وزیر پاکستان با تأکید بر این‌که این کشور رژیم اسرائیل را به رسمیت نمی‌شناسد، شایعات مذاکره با مقامات صهیونیست را رد کرد.

به گزارش ایکنا به نقل از عرب نیوز، عمران خان، نخست‌وزیر پاکستان، در گفت‌وگو با یک کانال خبری تلویزیونی این کشور گفت: پاکستان یک جامعه دموکراتیک است و ملت ما در کنار فلسطینیان ایستاده‌اند.
 
اظهارات خان به دنبال گزارش‌های هفته گذشته رسانه‌های اسرائیلی مبنی بر دیدار یک مشاور ارشد نخست‌وزیر پاکستان از سرزمین‌های اشغالی برای بحث در مورد عادی‌سازی روابط بیان شده است.
 
وی در این گفت‌وگو با بیان این‌که هرگز اسرائیل را به رسمیت نمی‌شناسیم تا زمانی که فلسطینیان حقوق خود را به دست آورند، افزود: وقتی این سیاست ماست که اسرائیل را به رسمیت نمی‌شناسیم چرا کسی از پاکستان برای مذاکره برود؟ این اخبار کاملاً جعلی است. عمران خان ادعا کرد که هند در پشت کارزار شایعه‌سازی علیه دولتش قرار دارد.

پیش از این اظهارات، شاه محمود قریشی، وزیر خارجه پاکستان، نیز گزارش‌ها در مورد مذاکره با رژیم صهیونیستی را رد کرده بود. همچنین چهارشنبه گذشته ذوالفقار بخاری، دستیار ویژه عمران خان در امور پاکستانی‌های خارج از کشور، شایعات مربوط به سفر خود به اسرائیل را رد کرد.
انتهای پیام
captcha