حسامالدین حیدری ثابت، جانشین بسیج جامعه پزشکی ملایر، در گفتوگو با ایکنا از همدان، با گرامیداشت روز پرستار و نقش بیبدیل پرستاران در مقابله با بیماری کرونا، اظهار کرد: به مناسبت روز پرستار، یک هزار بطری آبمیوه طبیعی به همت بسیجیان گروههای جهادی حوزه مقاومت بسیج علی ابن ابیطالب(ع) ملایر آماده شد.
جانشین بسیج جامعه پزشکی ملایر گفت: ۶۰۰ بطری از این آبمیوهها در بین کادر بهداشت و درمان در سه مرکز بیمارستانی مهر، امام حسین(ع) و دکتر غرضی ملایر و 400 بطری میان بیماران کرونایی این شهرستان توزیع شد.
وی با اشاره به برگزاری مراسم تجلیل از پرستاران ملایری، بیان کرد: با توجه به همزمانی شب یلدا و روز پرستار هدیه ویژه به پرستاران شیفت شب بیمارستانهای ملایر اهدا میشود.




انتهای پیام