حمله نظامیان صهیونیست به بیمارستانی در طولکرم
کد خبر: 3945687
تاریخ انتشار : ۱۵ دی ۱۳۹۹ - ۱۶:۰۲

حمله نظامیان صهیونیست به بیمارستانی در طولکرم

نظامیان رژیم صهیونیستی صبح امروز، دوشنبه 15 دی‌ به یکی از بیمارستان‌های شهر طولکرم واقع در شمال کرانه باختری حمله کرده و با پرتاب بمب‌های صوتی به داخل بیمارستان موجب ترس و وحشت بیماران شدند.

به گزارش ایکنا به نقل از مرکز اطلاع‌رسانی فلسطین، می الکیله، وزیر بهداشت فلسطین اعلام کرد که نظامیان اشغالگر صهیونیست صبح امروز به بیمارستان دولتی شهید ثابت ثابت در طولکرم حمله کرده و چهار بمب صوتی به داخل بیمارستان پرتاب کردند. یکی از این بمب‌ها به داخل سالن پذیرش بیمارستان و سه بمب دیگر به بخش اورژانس پرتاب شد.
 
این وزیر فلسطینی جنایت رژیم صهیونیستی را مخالف تمام منشورهای بین‌المللی و توافقنامه ژنو دانست و از جامعه بین‌المللی خواست تا برای حمایت از ملت فلسطین و جلوگیری از تجاوزات پی‌درپی رژیم صهیونیستی وارد عمل شود.
 
وی توضیح داد که نیروهای اشغالگر طی کمتر از یک ماه، به 3 بیمارستان فلسطینی یعنی بیمارستان الدرة در نوار غزه، مجتمع پزشکی فلسطین در رام الله و بیمارستان ثابت ثابت در طولکرم حمله کرده‌اند.
 
الکیله اعلام کرد که در اثر حمله صبح امروز به بیمارستان طولکرم، شمار زیادی از بیماران به‌ویژه کودکان و افراد مسن، دچار ترس و وحشت شدند.
 
 هیثم شدید، مدیر این بیمارستان نیز گفت که نظامیان رژیم صهیونیستی ساعت سه و نیم صبح به محوطه بیمارستان حمله کرده و وارد سالن اصلی شدند و بمب‌های صوتی در داخل سالن پذیرش و بخش اورژانس شلیک کرده و باعث ترس و وحشت بیماران و پرسنل شدند.
 
نظامیان رژیم صهیونیستی پیش از این نیز به شهر طولکرم و اردوگاه و منطقه اکتابا در شرق شهر حمله کرده و اقدام به شلیک گسترده گاز اشک‌آور به سوی جوانانی کردند که سلاحی جز سنگ نداشتند. آنها پیش از این به تعدادی از منازل شهروندان و مغازه‌ها حمله کرده و آنجا را مورد بازرسی قرار دادند اما نتوانستند کسی را بازداشت کنند.
 
 نظامیان صهیونیستی مدتی پیش هم به بیمارستان القاصد قدس حمله کرده و به داخل بیمارستان گاز اشک‌آور شلیک کرده بودند. در این حمله تجهیزات بیمارستان خسارت دید.
انتهای پیام
captcha