مسابقه ملی «میراث پدری» در کاشان برگزار می‌شود
کد خبر: 3946255
تاریخ انتشار : ۱۸ دی ۱۳۹۹ - ۱۳:۴۰

مسابقه ملی «میراث پدری» در کاشان برگزار می‌شود

مسابقه ملی نهج‌البلاغه با عنوان «میراث پدری» از سوی مؤسسه فرهنگی قرآن و عترت امیرالمؤمنین(ع) کاشان برگزار می‌شود.

مسابقه ملی «میراث پدری» در کاشان

به گزارش ایکنا، مسابقه ملی نهج‌البلاغه با عنوان «میراث پدری» در یک فصل سه ماهه و هر ماه با موضوع جداگانه‌ای به صورت غیرحضوری از سوی مؤسسه فرهنگی قرآن و عترت امیرالمؤمنین(ع) کاشان برگزار می‌شود.

حجت‌الاسلام مجتبی حسن‌زاده، مدیر عامل مؤسسه امیرالمؤمنین(ع) کاشان، در مورد آغاز این رویداد گفت: ماه اول این مسابقه در آستانه اولین سالگرد شهادت سردار دل‌ها قاسم سلیمانی و با گرامیداشت یاد این بزرگوار با محوریت جهاد در نهج‌البلاغه از تاریخ دهم دی‌ماه لغایت دهم بهمن‌ماه ۹۹ برپا خواهد بود و در ماه‌های بعد به موضوعات متفاوتی خواهیم پرداخت.

وی افزود: منابع این مسابقه در قالب‌های متفاوت از جمله کلیپ، اینفوگرافیک و نوشته‌های متنی در سایت پایتخت نهج‌البلاغه به نشانی pnahj.ir و شبکه‌های اجتماعی نهج‌البلاغه‌ای‌ها به نشانی pnahj_ir در دسترس شرکت‌کنندگان قرار خواهد گرفت. علاقه‌مندان به شرکت در مسابقه می‌توانند بعد از مشاهده هر یک از منابع، به سایت پایتخت نهج‌البلاغه مراجعه کرده و بعد از ثبت‌نام در سایت به سؤالات در آزمون آنلاین پاسخ داده و در قرعه‌کشی جوایز شرکت کنند.

مدیر عامل مؤسسه امیرالمؤمنین(ع) کاشان با اشاره به اهمیت ترویج این مسابقات و لزوم انس بیشتر آحاد جامعه با نهج‌البلاغه، بیان کرد: در پایان هر دوره از این مسابقه و در مراسم اختتامیه فصل اول به شرکت‌کنندگان هر سه دوره جوایز نفیسی اهدا خواهد شد.

انتهای پیام
captcha