جدایی شیعه و سنی؛ هدف از كشتار کارگران معدن در پاكستان
کد خبر: 3946501
تاریخ انتشار : ۲۰ دی ۱۳۹۹ - ۱۱:۲۲
سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی تأکید کرد:

جدایی شیعه و سنی؛ هدف از كشتار کارگران معدن در پاكستان

سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی با صدور پیامی، كشتار شیعیان كویته پاكستان را محكوم و تأکید کرد: این اقدام نشان از برنامه‌ای از قبل تعیین شده برای تفرقه و جدایی مؤمنان همدل شیعه و سنی از یكدیگر دارد.

به گزارش ایکنا به نقل از سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی، در بیانیه سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی در پی حملات تروریستی در پاکستان آمده است:

«بسم الله الرحمن الرحیم

متأسفانه بار دیگر دست افراط‌گرایان داعشی به خون عده‌ای مظلوم در شهر كویته پاكستان آغشته شد و 11 تن از كارگران معدن را كه همگی از شیعیان اهل بیت(علیهم السلام) بودند، به شهادت رساندند.

این اقدامات در راستای ایجاد تفرقه مذهبی و گسست بین مسلمانان انجام شده است. در دورانی كه جهان اسلام بیش از هر زمان دیگر به وحدت و همدلی نیازمند است، وقوع چنین حوادث دردناكی، نشان از برنامه‌ای از قبل تعیین شده برای تفرقه و جدایی مؤمنان همدل شیعه و سنی از یكدیگر دارد.

سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی این اقدام سَبُعانه را محكوم كرده و خواستار مجازات مرتكبین این اقدام غیر انسانی است و ضمن آرزوی رحمت و غفران الهی برای شهدای این حادثه و صبر و اجر برای بازماندگان، امیدوار است مسئولان دولت پاكستان، ضمن مجازات عاملین، از وقوع چنین وقایعی جلوگیری کنند.»

انتهای پیام
captcha