محکومیت اقدام صهیونیست‌ها در بستن حرم ابراهیمی
کد خبر: 3946734
تاریخ انتشار : ۲۱ دی ۱۳۹۹ - ۱۰:۵۴

محکومیت اقدام صهیونیست‌ها در بستن حرم ابراهیمی

انجمن مدافعان فلسطین شنبه، 20 دی، بسته شدن حرم ابراهیمی در شهر اشغالی الخلیل از سوی صهیونیست‌ها را محکوم کرد.

به گزارش ایکنا به نقل از پایگاه خبری امد، انجمن مدافعان فلسطین در بیانیه‌ای تأکید کرد: اشغالگران صهیونیست به تروریسم و خشونت خود همچنان ادامه می‌دهند و از روش‌های گوناگون برای توسعه اشغالگری خود استفاده می‌کنند. در این بین، مساجد نیز از این تروریسم روشمند که برای اجابت خواسته‌های صهیونیست‌ها علیه مقدسات مسلمانان انجام می‌شود، در امان نیستند و در شرایطی که عادی‌سازی روابط کشورهای عربی با این رژیم جعلی ادامه دارد، اشغالگران صهیونیست نیز همچنان به جنایات تروریستی خود علیه فلسطینیان ادامه می‌دهند.
 
انجمن مذکور با اعلام خشم و انزجار از استمرار سیاست‌های سرکوبگرانه اشغالگران صهیونیست علیه ملت فلسطین و بی‌حرمتی به مساجد و اماکن مقدس مسلمانان، تأکید کرد: آنچه اشغالگران علیه مقدسات اسلامی انجام می‌دهند و بستن و هتک حرمت مسجد و حرم ابراهیمی در الخلیل به بهانه گسترش ویروس کرونا، محکوم است. این درحالی است که به شهرک‌‌نشینان اجازه داده می‌شود که برای برگزاری مراسم تلمودی خود به راحتی وارد مسجد شده و به این مکان مقدس بی‌حرمتی کنند.
 
این بیانیه در ادامه تأکید کرد: مساجد و مقدسات اسلامی خط قرمز مسلمانان است و ما هرگز اجازه ادامه سیاست‌های تروریستی را به این رژیم نخواهیم داد و از کرامت امت اسلامی و مقدسات و مساجد خود دفاع خواهیم کرد.
 
انجمن مدافعان فلسطین همچنین از مقامات ذی‌ربط و رسمی خواست تا در حمایت از مساجد و مقدسات مسلمانان و جلوگیری از تجاوزات مکرر و هتک حرمت آن‌ها اقدامات جدی انجام دهند.
انتهای پیام
captcha