آیین اختتامیه نهمین دوره جشنواره حدیث ارتش در نهاجا برگزار شد
کد خبر: 3947614
تاریخ انتشار : ۲۴ دی ۱۳۹۹ - ۱۷:۰۱
با حضور امیرسرتیپ خلبان نصیرزاده:

آیین اختتامیه نهمین دوره جشنواره حدیث ارتش در نهاجا برگزار شد

آیین اختتامیه نهمین دوره جشنواره حدیث ارتش جمهوری اسلامی ایران امروز، ۲۴ دی‌ماه با حضور فرمانده نهاجا برگزار شد.

به گزارش ایکنا به نقل از روابط عمومی نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران، آیین اختتامیه نهمین جشنواره حدیث ارتش جمهوری اسلامی ایران ویژه فرزندان زیر 15 سال کارکنان، امروز، 24 دی‌ماه با حضور با حضور حجت‌الاسلام والمسلمین عباس محمدحسنی، نماینده ولی‌فقیه و رئیس سازمان عقیدتی ـ سیاسی ارتش، امیرسرتیپ خلبان عزیز نصیرزاده، فرمانده نهاجا و سایر رؤسای ادارات نیروی زمینی، دریایی، پدافند هوایی و ستاد آجا به میزبانی نهاجا برگزار شد.

امیرسرتیپ خلبان عزیز نصیرزاده، فرمانده نهاجا در این آیین، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای جنگ تحمیلی، عرصه بهداشت و سلامت و شهدای مقاومت به خصوص شهید امیر سرتیپ دوم قجاوند، اظهار کرد: شهید قجاوند، دارای اخلاق بسیار نیکو و فعال و تلاشگر در تمامی عرصه‌ها و مأموریت‌های محوله بود و سردار سلیمانی از وی به عنوان شهید بابایی دوم یاد کرده بودند و در اکثر مأموریت‌‌ها و سفرها همراه شهید سلیمانی بود.

وی افزود: در دنیای امروز شکل تهدیدات تغییر پیدا کرده است و به سوی تهدیدات فرهنگی و جنگ نرم متمایل شده و جذابیت‌های بسیار متنوعی از طریق فضای مجازی القا می‌شود که در این میان، وجود سازمان عقیدتی ـ سیاسی، نعمتی بزرگ و غیرقابل انکار است و می‌توان گفت که عقیدتی ـ سیاسی نیروی محرکه و جهت‌دهنده نیروهای مسلح است.

فرمانده نیروی هوایی ادامه داد: کسب مقام‌های مختلف در مسابقات قرآن، تئاتر، حدیث و سرود از سوی نیروی هوایی ارتش حکایت از برنامه‌ریزی دقیق و اصولی عقیدتی ـ سیاسی نیروی هوایی ارتش دارد و همچنین ساختار مستقل قرآنی از زمان تشکیل، بسیار فعال‌تر از گذشته فعالیت‌های قرآنی را پیگیری کرده است.

امیر سرتیپ نصیرزاده بیان کرد: نهضت بازسازی و بهینه‌سازی مساجد هم چنین به قوت خود ادامه دارد و متوقف نشده است و همچنان جهت رسیدن به نقطه مطلوب خستگی‌ناپذیر تلاش خواهیم کرد.

آیین اختامیه نهمین دوره جشنواره حدیث ارتش در نهاجا برگزار شددر پایان این مراسم، برای نخستین بار در سطح نیروهای مسلح، از سامانه طرح ثبت سوابق قرآنیان فعال ویژه کارکنان پایور، بانوان شاغل، دانشجویان دانشگاه شهید ستاری و هنرآموزان مرکز آموزش شهید خضرایی با حضور رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش و امیر سرتیپ نصیرزاده، فرمانده نیروی هوایی ارتش رونمایی شد.

انتهای پیام
captcha