طرح «نیابت» در مهریز اجرایی شد
کد خبر: 3948209
تاریخ انتشار : ۲۸ دی ۱۳۹۹ - ۱۰:۵۴

طرح «نیابت» در مهریز اجرایی شد

طرح «نیابت» همزمان با شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) و با هدف ارائه خدمات رفاهی، بهداشتی و درمانی در زمینه‌های مختلف به سالمندان نیازمند و خانواده‌های شهدا و ایثارگران در مهریز اجرایی شد.

اجرای طرح نیابت به مناسبت ایام فاطمیه در شهرستان مهریزبه گزارش ایکنا از یزد، طرح «نیابت» همزمان با ایام فاطمیه و شهادت حضرت فاطمه الزهرا(س) و با هدف ارائه خدمات رفاهی، بهداشتی و درمانی در زمینه‌های مختلف به سالمندان نیازمند و خانواده‌های شهدا و ایثارگران در شهرستان مهریز اجرایی شد.

علیرضا فخری، رئیس جمعیت هلال‌احمر شهرستان مهریز، 28 دی در حاشیه این طرح، با بیان اینکه «نیابت» یکی از طرح‌های جمعیت هلال‌احمر در راستای اجرای رسالت تکریم خانواده شهدا و ایثارگران است اظهار کرد: داوطلبان جمعیت هلال‌احمر شهرستان مهریز همزمان با شهادت حضرت فاطمه الزهرا (س) ضمن دیدار با چهار خانواده این شهرستان، شهیدان بنی‌فاطمه، دهقانی‌زاده، زارع‌زاده و کمالیان با آرمان‌های بلند شهیدان تجدید پیمان کردند.

رئیس جمعیت هلال‌احمر شهرستان مهریز با تسلیت شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) هدف از اجرای این طرح را زنده نگه‌داشتن یاد و خاطره‌ شهدا دانست و افزود: توجه به مقام شامخ شهیدان و تکریم خانواده آنان از اولویت‌های جمعیت هلال‌احمر به‌شمار می‌آید زیرا که صلح، آسایش و آرامشی کنونی جامعه ما مدیون همین فداکاری و ایثارگری‌های شهدا و خانواده معظم آنان، جانبازان، ایثارگران، رزمندگان و آزادگان کشور است.

فخری؛ ارائه خدمات رفاهی، بهداشتی و درمانی در زمینه‌های مختلف به سالمندان نیازمند و خانواده‌های شهدا و ایثارگران را از اهداف این طرح اعلام و بیان کرد: برطرف کردن نیاز روحی، همدلی و همدردی با افراد یکی از برنامه‌های امور داوطلبان است که در طول سال با دیدار و دلجویی از آنان صورت می‌پذیرد.

انتهای پیام
captcha