برگزاری مسابقه «میراث قاسم» در سمنان
کد خبر: 3948362
تاریخ انتشار : ۲۹ دی ۱۳۹۹ - ۱۲:۰۳

برگزاری مسابقه «میراث قاسم» در سمنان

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های مساجد استان سمنان از برگزاری مسابقه کشوری «میراث قاسم» در قالب رویداد و تولید محتوا با موضوع وصیت‌نامه سردار حاج قاسم سلیمانی در محورهای پوستر، کلیپ، پادکست و اینفوگرافیک در سمنان خبر داد.

ارسالی دوشنبه/ برگزاری مسابقه کشوری «میراث قاسم» در سمنان

به گزارش ایکنا از سمنان، به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان، حجت‌الاسلام سیدعلی موسوی، مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی ـ هنری مساجد استان از برگزاری مسابقه کشوری «میراث قاسم» در قالب رویداد و تولید محتوا به مناسبت نخستین سالگرد شهادت سردار شهید حاج قاسم سلیمانی توسط ستاد فهما در سمنان خبر داد.

وی با اشاره به اینکه 12 بهمن آخرین مهلت ارسال آثار و شرکت در این مسابقه است گفت: علاقه‌‎مندان می‌توانند آثار خود را به نشانی اینستاگرام بچه‌های مسجد ارسال کنند و این آثار پس از ارسال به صفحه bachehayemasjed.fahma به داوری مردمی گذاشته شده و به برگزیدگان جوایزی اهدا می‌شود.

موسوی با اشاره به جوایز این رویداد اظهار کرد: طرح برتر در هر محور به انتخاب هئیت داوران ۱۵۰ هزار تومان و سه طرح برتر به انتخاب آرای مردمی به ترتیب 200، 100 و 50 هزار تومان دریافت می‌کنند.

وی با اشاره به اینکه با توجه به شیوع ویروس منحوس کرونا، بیشتر فعالیت‌ها در بستر فضای مجازی برگزار شده یادآور شد: با این وجود با استقبال خوبی از سوی بچه‌های مسجد مواجه شده است.

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های مساجد استان با بیان اینکه مدیران کانون‌های مساجد با روحیه جهادی در این مراکز فعالیت دارند، متذکر شد: اجرای برنامه ها بدون هیچ چشم‌داشتی و به منظور پاسداشت خون شهدا توسط مدیران و اعضا کانون‌ها در حال انجام است.

انتهای پیام
captcha