۱۵ بهمن؛ آخرین مهلت ارسال آثار به جشنواره هنر‌های مفهومی رضوی
کد خبر: 3948389
تاریخ انتشار : ۲۹ دی ۱۳۹۹ - ۱۲:۴۳

۱۵ بهمن؛ آخرین مهلت ارسال آثار به جشنواره هنر‌های مفهومی رضوی

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان و دبیر اجرایی جشنواره هنر‌های مفهومی رضوی (آهوان) گفت: این جشنواره که به میزبانی استان سمنان برگزار می‎شود تا ۱۵ بهمن آثار هنری هنرمندان سراسر کشور را دریافت می‌کند.

ارسالی دوشنبه/ پانزدهم بهمن، آخرین مهلت ارسال آثار به جشنواره هنرهای مفهومی رضوی

به گزارش ایکنا از سمنان، فرشید فلاح، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان، امروز، 29 دی در جمع خبرنگاران با بیان اینکه بنیاد بین‌المللی امام رضا(ع) وابسته به وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی هر ساله فعالیت‌های فرهنگی و هنری متنوعی را برای ابراز ارادت اهالی فرهنگ و هنر به پیشگاه مقدس امام هشتم(ع) آماده و به اجرا در می‌آورد گفت: این فعالیت‌ها به میزبانی استان‌های مختلف کشور هر سال برگزار که در استان سمنان امسال میزبان نخستین دوره جشنواره هنرهای مفهومی رضوی هستیم.

وی با اشاره به اینکه این جشنواره که نام خود را از یکی از مناطق نزدیک استان (آهوان) گرفته گفت: این جشنواره در تلاش است رشته‌های مختلف هنرهای مفهومی به خصوص رشته‌های مرتبط با آثار ویدئو محور، هنرهای اجرایی، چیدمان و سایر هنرهایی که در زیر مجموعه هنرهای مفهمومی قرار می‌گیرند، آثاری را تا 15 بهمن جمع‌آوری کند.

دبیر اجرایی نخستین جشنواره هنرهای مفهومی رضوی ادامه داد: هنرمندان می‌توانند آثار خود را به سایت ahoovan.ir و Shamstoos.ir، سایت بنیاد بین‌المللی امام رضا(ع) ارسال کنند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان با بیان اینکه انجمن سینمایی استان و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی نیز آماده پذیرش آثار به صورت لوح فشرده هست افزود: اما بهتر است که آثار در آدرس‌های اینترنتی ذکر شده بارگذاری شوند که در این راستا طبق برنامه‌ریزی انجام شده، داوری مرحله اول آثار رسیده از دهم تا پانزدهم بهمن و زمان اجرای آثار منتخب نیز از ۱۵ بهمن تا ۱۵ اسفند خواهد بود.

به گفته فلاح داوری مرحله نهایی این جشنواره از ۱۵ تا ۲۰ اسفند برنامه‌ریزی شده که برای برگزاری مراسم اختتامیه این جشنواره دو برنامه در شرایط کرونایی و وضعیت سفید پیش‌بینی شده است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان با تأکید بر اینکه برنامه اختتامیه در صورت وجود کرونا روزهای یکم و دوم اردیبهشت خواهد بود  متذکر شد: در صورت شرایط سفید و رفع خطر ویروس کرونا، مراسم پایانی این جشنواره همراه با برگزاری نمایشگاه و اختتامیه در روزهای یکم تا دهم اردیبهشت برنامه‌ریزی شده است.

یادآور می‌شود؛ جشنواره هنرهای مفهومی رضوی (آهوان) با همکاری بنیاد بین‌المللی فرهنگی و هنری امام رضا(ع)، معاونت امور هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، استانداری سمنان، اداره کل فرهنگ و ارشاد استان سمنان، و دانشکده هنر دانشگاه سمنان برگزار خواهد شد.

علاقه‌مندان می‌توانند برای دریافت اطلاعات تکمیلی به سایت www.ahoovan.ir مراجعه و یا با دبیرخانه این رویداد به شماره ۰۲۳۳۳۳۳۴۷۳۷ و یا شماره تلفن همراه ۰۹۰۱۰۳۵۱۴۹۶ تماس بگیرند.

انتهای پیام
captcha