برگزاری وبینار و مسابقه مقاله‌نویسی «فاطمه؛ انسان کامل» در آلمان
کد خبر: 3948558
تاریخ انتشار : ۳۰ دی ۱۳۹۹ - ۰۹:۴۸

برگزاری وبینار و مسابقه مقاله‌نویسی «فاطمه؛ انسان کامل» در آلمان

مجمع اروپایی بانوان پیرو اهل بیت(ع) نشست مجازی و مسابقه مقاله‌نویسی با عنوان «فاطمه؛ انسان کامل» در آلمان برگزار می‌کند.

به گزارش ایکنا به نقل از مرکز اسلامی هامبورگ، این نشست مجازی شنبه، ششم فوریه 2021 برابر با 18 بهمن‌ ساعت 19 به وقت آلمان و اروپای مرکزی برگزار خواهد شد و نقش حضرت زهرا(س) به عنوان دختر، نقش حضرت زهرا(س) به عنوان همسر، نقش آن بانوی بزرگوار به عنوان مادر و نقش آن حضرت به عنوان فعال اجتماعی از محورهای نشست اعلام شده است.

این نشست در فضای زوم برگزار می‌شود و شرکت در آن برای عموم آزاد است، همچنین با واردکردن آی دی «85385791478» و پسورد «141414» می‌توان در آن شرکت کرد.

مجمع اروپایی بانوان پیرو اهل بیت(ع) همچنین برای برگزاری مسابقه مقاله‌نویسی با موضوع «فاطمه؛ انسان کامل» فراخوان داده است و آخرین مهلت شرکت در این مسابقه اول مارس 2021 برابر با 11 اسفندماه سال جاری خواهد بود.

مسابقه ویژه بانوان مقیم اروپاست و برندگان آن 27 مارس 2021 مصادف با هفتم فروردین‌ماه 1400 اعلام می‌شوند و محورهای چهارگانه مسابقه شامل نقش حضرت زهرا(س) به عنوان دختر، نقش آن حضرت به عنوان همسر، نقش حضرت زهرا(س) به عنوان مادر و نقش آن بانوی بزرگوار به عنوان فعال اجتماعی است.

همچنین مقاله نباید قبلاً ارائه یا منتشر شده باشد، کمتر از 7 صفحه (2300 کلمه) یا بیشتر از 10 صفحه (3500 کلمه) نباشد، خلاصه‌ای از مقاله ضميمه شود، رزومه نویسنده ارسال شود، نام صاحب مقاله، آدرس کامل پستی و شماره موبایل ضمیمه شود، نوشتن مقاله به یکی از زبان‌های اروپایی بر سایر زبان‌ها ارجحیت دارد و در ارزیابی مورد توجه قرار می‌گیرد.

آدرس ایمیل به منظور ارسال مقاله «women@izhamburg.com» و شماره واتس‌اپ برای ارتباط با دبيرخانه «4917649799231 +» اعلام شده است.

رتبه اول مسابقه تا 1000 یورو، رتبه دوم‌ تا 600 یورو و رتبه سوم تا 400 یورو دریافت خواهند کرد.

مجمع اروپایی بانوان پیرو اهل بیت(ع) در هامبورگ قرار دارد و این مجمع به درخواست بانوان علاقه‌مند و پس از رایزنی‌ با مدیران و امامان مراکز اسلامی در اروپا تشکیل شد.

هدف اصلی مجمع منسجم‌کردن تمام فعالیت‌های مهم بانوان اروپایی فعال در زمینه نشر و تبلیغ فرهنگ و مکتب اهل بیت(ع) است.

انتهای پیام
captcha