دعاخوان گیلانی منتخب سیزدهمین جلسه ارتقای دعاخوانان شد + فیلم
کد خبر: 3949024
تاریخ انتشار : ۰۲ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۴:۴۸

دعاخوان گیلانی منتخب سیزدهمین جلسه ارتقای دعاخوانان شد + فیلم

قرائت دعای سلامتی امام زمان(عج) از سوی یوسف ایزدی، دعاخوان گیلانی، به عنوان اجرای برگزیده سیزدهمین جلسه ارتقای دعاخوانان تعیین شد.

دعاخوان گیلانی منتخب سیزدهمین جلسه ارتقای دعاخوانان شد + فیلمبه گزارش ایکنا، سیزدهمین جلسه ارتقای دعاخوانان ممتاز کشور، عصر چهارشنبه، اول بهمن‌ماه از ساعت ١٨ تا ١٩:٣٠ با رعایت تدابیر بهداشتی، به صورت مجازی و به میزبانی شورای عالی قرآن برگزار شد.

این جلسه از طریق تارنمای آپارات و نرم‌افزار گوگل‌میت، به منظور برقراری تعامل دوسویه با دعاخوانان و جلب مشارکت ایشان، به صورت زنده پخش شد و دعاخوانان حاضر در این ارتباط تصویری، در خلال برنامه به ارائه نقطه‌نظرات خود پرداختند.

در این جلسه، سیدعباس انجام و محمدرضا پورزرگری، از استادان و کارشناسان دعا به ارائه نکات و تحلیل اجرای دعاخوانان پرداختند.

مهدی صفری از تهران، یوسف ایزدی از گیلان و محمدامیر کسمایی از قم، دعاخوانانی بودند که اجرای ایشان مورد نقد و نظر اساتید حاضر در جلسه قرار گرفت.

براساس این گزارش، با نظر کارشناسان، قرائت دعای سلامتی امام زمان(عج) از سوی یوسف ایزدی، دعاخوان گیلانی به عنوان اجرای برگزیده سیزدهمین جلسه ارتقای دعاخوانان تعیین شد.

اجرای یوسف ایزدی
انتهای پیام
captcha