طرح «دانشجو معلم قرآن» در یزد اجرا می‌شود
کد خبر: 3949553
تاریخ انتشار : ۰۵ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۵:۲۵

طرح «دانشجو معلم قرآن» در یزد اجرا می‌شود

معاون فرهنگی جهاددانشگاهی استان یزد از اجرای طرح «دانشجو معلم قرآن کریم» در اواخر بهمن‌ در این استان خبر داد.

طرح «دانشجو معلم قرآن» در یزد برگزار می‌شودمحمدرضا دهقانی فیروزآبادی، معاون فرهنگی جهاددانشگاهی استان یزد، در گفت‌وگو با ایکنا از یزد، از برگزاری طرح «دانشجو معلم قرآن کریم» در این استان خبر داد و اظهار کرد: این دوره مجازی و رایگان، با حضور مدرسان برتر استانی، 25 بهمن‌ برگزار خواهد شد.

وی؛ تربیت‌مربی آموزش قرآن کریم، گسترش و توسعه معرفت و فرهنگ قرآنی میان دانشجویان، شناسایی استعدادهای بالقوه قرآنی دانشجویان در سطح کشور، استفاده از روحیه پویا و شاداب جوانان دانشجو برای انتشار فرهنگ قرآنی در کشور و تحقق اهداف منشور توسعه فرهنگ قرآنی به‌عنوان بالاترین سند فعالیت‌های قرآنی را از جمله اهداف این طرح برشمرد.

دهقانی آموزش مهارت‌های تدریس، آموزش قرآن و زندگی و آموزش مفاهیم و علوم قرآنی را از سرفصل‌های این دوره اعلام کرد و افزود: دانشجویان علاقه‌مند به حوزه آموزش قرآن به مدت 80 ساعت با حضور اساتید برجسته دوره را می‌گذرانند و در پایان در صورت دریافت حد نصاب نمره، گواهی‌نامه پایان دوره از طرف سازمان قرآنی دانشگاهیان برای آنها صادر خواهد شد.

معاون فرهنگی سازمان جهاددانشگاهی استان یزد گفت: علاقه‌مندان برای ثبت‌نام در این دوره می‌توانند تا 17 بهمن به سایت http://daneshjo.isqa.ir مراجعه کرده، یا برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن‌های 38302375 و 09913727768 تماس بگیرند. همچنین دبیرخانه این طرح در محل دفتر فرهنگی جهادانشگاهی واقع در دانشگاه یزد، ساختمان فجر واقع شده است.

انتهای پیام
captcha