اجرای طرح «طواف» در البرز
کد خبر: 3949600
تاریخ انتشار : ۰۵ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۵:۲۹

اجرای طرح «طواف» در البرز

مدیرکل تبلیغات اسلامی البرز گفت: طرح ملی «طواف» به‌منظور دریافت طرح‌های پیشنهادی جهت مقابله با آسیب‌های اجتماعی در البرز اجرا می‌شود.

ارسالی/// اجرای طرح «طواف» در البرز

حجت‌الاسلام‌ مهدی ولائی‌برحق، مدیرکل تبلیغات اسلامی البرز در گفت‌وگو با ایکنا از البرز، اظهار کرد: دستورالعمل شناسایی و پایش طرح‌های پیشنهادی و اقدامات فرهنگی استان‌های سراسر کشور از جمله استان البرز در حوزه آسیب‌های اجتماعی با محوریت طرح ملی طواف تدوین و عرضه شده است.

وی با اشاره به اینکه پنج محور محتوایی طرح ملی طواف شامل خانواده، مفاسد اخلاقی و اجتماعی، اعتیاد، بیکاری و حاشیه‌نشینی و مناطق محروم است، افزود: کمیته استانی برای دریافت و جمع‌آوری طرح‌های پیشنهادی تشکیل شده و دریافت طرح‌های پیشنهادی تا ۱۳ بهمن‌ماه جاری ادامه دارد.

این مسئول بیان کرد: برای اجرای هرچه بهتر این طرح از تمامی پژوهشگران، اساتید دانشگاه‌ها، فعالان اجتماعی و فرهنگی و دیگر اقشار جامعه دعوت می‌شود تا طرح‌ها، ایده‌ها و اقدامات فرهنگی خود را در خصوص مقابله با آسیب‌های اجتماعی به اداره‌کل تبلیغات اسلامی استان و یا مراکز شهرستان‌ها ارسال کنند.

ولائی‌برحق با تأکید بر اینکه طرح‌های برگزیده و مستعد حمایت جوایز ارزنده‌ای اهدا می‌شود، گفت: هر طرحی که حائز ۸۰ تا ۱۰۰ امتیاز باشد؛ به‌عنوان طرح برتر انتخاب شده و مبلغ ۱۰ میلیون ریال به‌عنوان جایزه نقدی به صاحب اثر اعطا می‌شود.

مدیرکل تبلیغات اسلامی البرز تصریح کرد: طرحی که حائز ۶۰ تا ۸۰ امتیاز باشد به‌عنوان طرح مستعد حمایت انتخاب شده و مبلغ ۷۰ میلیون ریال به‌عنوان جایزه نقدی به صاحب اثر اعطا می‌شود.

این مسئول در پایان با اشاره به اینکه این طرح‌ها به کارگروه اجتماعی وزارت کشور، دستگاه‌ها و نهادهای مرتبط برای حمایت و اجرا در سطح ملی ارجاع می‌شوند، یادآور شد: علاقه‌مندان برای مشاهده فرم‌های مورد نیاز، سنجه‌های گزینش طرح‌های پیشنهادی و جدول معیارهای ارزیابی به پایگاه اطلاع‌رسانی اداره‌کل تبلیغات اسلامی البرز مراجعه کنند.

انتهای پیام
captcha