دهه فجر بهترین فرصت برای بیان خدمات انقلاب اسلامی است
کد خبر: 3949912
تاریخ انتشار : ۰۷ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۰:۳۰

دهه فجر بهترین فرصت برای بیان خدمات انقلاب اسلامی است

مسئول سازمان بسیج فرهنگیان البرز با اشاره به اینکه دشمن تلاش می‌کند جوانان ما پیشرفت‌ها و اقتدار و عزت کشور را نبینند، گفت: دهه فجر فرصتی برای بیان دستاوردهای انقلاب است که در طول تاریخ انقلاب به دست آورده‌ایم زیرا که دشمنان به‌دنبال این هستند دستاوردهای جمهوری اسلامی را به نوعی ضعیف جلوه دهند.

ارسالی/// دشمن می‌خواهند دستاوردهای انقلاب را ضعیف جلوه دهد

مجتبی آمرکاشی، مسئول سازمان بسیج فرهنگیان البرز، هفتم بهمن‌ماه در گفت‌وگو با ایکنا از البرز با اشاره به فرارسیدن ایام‌الله دهه فجر، اظهار کرد: آرمان‌های امام راحل(ره)، دسترسی به منافع و منابع اقتصادی، فرهنگی و اقتدار و عزت و توان رزمی و دفاعی کشور و همچنین رسیدن به کلمه ایثار و شهادت بود که یکی پس از دیگری تداعی شد.

وی افزود: انقلاب اسلامی برای انسجام و استمرار نظام و اسلام برقرار شد که در نتیجه آن امروز به این موقعیت و جایگاه دست پیدا کرده‌ایم که آبادانی و توسعه در کشور را به‌دنبال داشته است.

مسئول سازمان بسیج فرهنگیان البرز با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب، بیان کرد: دهه فجر فرصتی برای بیان دستاوردهای انقلاب است که در طول تاریخ انقلاب به دست آورده‌ایم زیرا که دشمنان به‌دنبال این هستند دستاوردهای جمهوری اسلامی را به نوعی ضعیف جلوه دهند.

آمرکاشی با تأکید بر اینکه این ایام بهترین فرصت برای بیان خدمات انقلاب اسلامی در عرصه‌ها و ابعاد مختلف به مردم است، گفت: وقتی انقلاب اسلامی به پیروزی رسید پیشرفت کشور در عرصه‌های مختلف اقتصادی و نظامی و رشد علمی قابل بیان نبود اما اکنون به برکت انقلاب اسلامی در دنیا حرف برای گفتن داریم.

وی تصریح کرد: دشمن تلاش می‌کند جوانان ما این پیشرفت‌ها و اقتدار و عزت کشور را نبینند و وظیفه ماست که در دهه فجر دستاوردهای انقلاب را بیان و ضعف‌ها را بررسی کنیم و با روشنگری نقشه دشمنان را خنثی کنیم.

مسئول سازمان بسیج فرهنگیان البرز در ادامه از برگزاری مسابقه کتاب‌خوانی از کتاب «چهل حدیث» حضرت امام خمینی(ره) با محوریت بزرگداشت پیروزی انقلاب اسلامی به‌صورت مجازی خبر داد و گفت: این مسابقه با هدف آشنایی و انس بیشتر جامعه با منویات و دیدگاه بنیانگذار کبیر جمهوری اسلامی و تشویق به مطالعه کتاب چهل حدیث به‌عنوان یکی از آثار ارزشمند دوران حیات امام خمینی(ره) برگزار می‌شود که شرکت در این مسابقه برای عموم آزاد است و در پایان به نفرات برتر جوایز ارزنده‌ای اهدا می‌شود.

انتهای پیام
captcha