تربیت 53 حافظ کل در کانون قرآن و عترت مسجد خاتم‌الانبیاء(ص) پردیسان
کد خبر: 3949977
تاریخ انتشار : ۰۷ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۳:۴۰

تربیت 53 حافظ کل در کانون قرآن و عترت مسجد خاتم‌الانبیاء(ص) پردیسان

رئیس کانون قرآن و عترت مسجد خاتم‌الانبیاء(ص) شهرک پردیسان قم بیان کرد: این مرکز از بدو تأسیس تا به امروز موفق به تربیت 53 حافظ کل و ده‌هاحافظ اجزای مختلف قرآن کریم شده است.

تربیت 53 حافظ کل از سوی کانون قرآن و عترت مسجد خاتم الانبیاء پردیسانریحانه کارپرور، رئیس کانون قرآن و عترت مسجد خاتم‌الانبیاء(ص) شهرک پردیسان قم در گفت‌وگو با ایکنا از قم درباره فعالیت‌های این مرکز، گفت: این کانون از سال 1390 فعالیت خود را آغاز کرده است و از همان زمان تحت نظارت معاونت تهذیب حوزه علمیه، کلاس‌های قرآن و معارف زیر نظر اساتید مجرب از حرم مطهر حضرت معصومه و سازمان اوقاف را برگزار می‌کند.

وی با اشاره به برخی از فعالیت‌های این کانون در مدت 9 سال، اضافه کرد: پرورش ۵۳ حافظ کل (۴۰ نفر در سال‌های گذشته و ۱۳ نفر در سال جاری) و ده‌ها حافظ ۲۰ ،۱۰ و ۵ جزء از جمله فعالیت‌های این کانون است.

رئیس کانون قرآن و عترت مسجد خاتم‌الانبیاء(ص) افزود: برگزاری ۱۵ دوره روخوانی بزرگسالان با حدود ۴۰۰ نفر، برگزاری ۱۵ دوره تجوید بزرگسالان با حدود ۴۰۰ نفر، برگزاری شش دوره صوت و لحن با حضور حدود ۶۰ نفر و برگزاری هفت دوره روخوانی و روانخوانی خردسالان و نوجوانان با حضور حدود ۲۰۰ نفر از دیگر فعالیت‌های صورت گرفته در این مدت است.

کارپرور بیان کرد: برگزاری سه دوره تفسیر قرآن کریم، برگزاری یک دوره ترجمه و مفاهیم نیز از دیگر فعالیت‌های انجام شده محسوب می‌شود؛ همچنین گفتنی است که حافظان کانون در دوره ۴ ساله موفق به حفظ کل قرآن کریم شدند.

انتهای پیام
captcha