هلاکت 22 عضو داعش در کرکوک
کد خبر: 3950552
تاریخ انتشار : ۱۰ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۳:۳۴

هلاکت 22 عضو داعش در کرکوک

سازمان الحشد الشعبی عراق در بیانیه‌ای از هلاکت 22 نفر از عناصر داعشی در جنوب استان کرکوک خبر داد.

هلاکت 22 عضو داعش در کرکوک

به گزارش ایکنا به نقل از اخبارالعراق، بر اساس بیانیه سازمان الحشد الشعبی، امروز ، جمعه 10 بهمن، 20 نفر از عناصر گروه تروریستی داعش در  جنوب استان کرکوک این کشور در عملیات بالگردهای هوانیروز ارتش و نیروهای سازمان الحشد الشعبی به هلاکت رسیدند.

براساس این بیانیه، نیروهای تیپ ۲۲ سازمان الحشد الشعبی عراق نیز بعد از این حمله هوایی، دو تروریست دیگر را در نزدیک این مقر به هلاکت رساندند. این عملیات و حمله هوایی براساس داده‌های اطلاعاتی واحد اطلاعات سازمان الحشد الشعبی و با هدف انتقام از خون شهدای تیپ ۲۲ الحشد الشعبی انجام شد.

گزارش دیگر حاکی است، یحیی رسول، سخنگوی فرماندهی کل نیروهای مسلح عراق طی سخنانی در خصوص اقدامات نیروهای امنیتی علیه تروریست‌های تکفیری داعش طی ماه‌های اخیر گفت: نیروهای امنیتی عراق از ماه سپتامبر گذشته تاکنون سلسله عملیات‌های مختلفی را علیه تروریست‌های تکفیری در استان‌های مختلف ترتیب داده‌اند. در این عملیات‌ها، مواضع تکفیری‌ها درهم کوبیده شد.

سخنگوی فرماندهی کل نیروهای مسلح عراق در ادامه یادآور شد: از ماه سپتامبر تاکنون ۱۷ سرکرده تروریست‌های تکفیری داعش که پیشتر نیز در چند استان تحت تعقیب قرار داشتند، توسط نیروهای امنیتی به هلاکت رسیدند.

گفتنی است، مصطفی الکاظمی، نخست‌وزیر عراق دیروز پنجشنبه نیز اعلام کرد که نیروهای عراقی موفق شدند در یک عملیات پیش‌دستانه، «ابویاسر العیساوی» از فرماندهان گروه تروریستی داعش که خود را والی عراق می‌خواند، به هلاکت برسانند.

انتهای پیام
captcha