ادامه ثبت‌نام طرح ساماندهی داوران مسابقات قرآن + پوستر
کد خبر: 3950698
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۱ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۴:۱۸

ادامه ثبت‌نام طرح ساماندهی داوران مسابقات قرآن + پوستر

ثبت‌نام برای حضور در طرح ملی ساماندهی داوران مسابقات قرآن کریم همچنان ادامه دارد و کمتر از دو هفته دیگر به پایان این‌‌ مهلت باقی‌مانده است، مهلتی که به هیچ وجه نباید انتظار تمدید شدن آن را داشت.

ادامه ثبت نام طرح ساماندهی داوران مسابقات قرآن + پوستر

به گزارش ایکنا، مهلت ثبت‌نام برای حضور در طرح ملی ساماندهی و ارتقای داوران مسابقات قرآن که از ۲۴ دی‌ماه آغاز شده بود، کمتر از دو هفته دیگر (۲۴ بهمن‌ماه) به پایان می‌رسد تا پس از این‌ مرحله طرح مذکور وارد فازهای دیگر از جمله برگزاری آزمون و ... شود.

در حالی کمتر از دو هفته به پایان مهلت ثبت‌نام در این طرح باقی‌مانده است که مسئولان قرآنی سازمان اوقاف و امور خیریه از عدم تمدید مهلت یک ماهه این‌ طرح خبر داده و بارها بر آن تاکید کرده‌اند.

بحث تمدید نکردن مهلت ثبت‌نام آزمون‌ها و مسابقات قرآن با حضور مهدی قره‌شیخلو در سازمان اوقاف به صورت جدی پیگیری می‌شود. پیش از این تمدید نکردن مهلت ثبت‌نام چهل و سومین دوره مسابقات سراسری قرآن حاشیه‌هایی را نیز به وجود آورده بود، اما این حاشیه‌ها هم رئیس مرکز امور قرآنی اوقاف را مجاب به کوتاه آمدن از تصمیم‌ خود نکرد. بر همین اساس است که در اعلام فراخوان طرح ملی ساماندهی داوران مسابقات قرآن بر تمدید نشدن مهلت ثبت نام تاکید شده است.

طرح ساماندهی داوران مسابقات قرآن با هدف ایجاد شرایط یکسان برای بهره‌مندی از تمامی علاقه‌مندان به داوری مسابقات قرآن، ارتقای کیفیت علمی و فنی داوران فعلی کشور، شناسایی، آموزش و تربیت داوران جوان و هدایت استعدادهای جدید به سمت داوری مسابقات قرآن کریم طراحی شده است.

این طرح دارای آزمون‌های مختلفی است که در هفت بخش داوری شامل: صحت حفظ، تجوید، وقف و ابتدا، صوت، لحن (ویژه قرائت تحقیق و ترتیل و حفظ)، هماهنگی و حسن اجرا (ویژه همخوانی و همسرایی)، لحن (ویژه همخوانی و همسرایی) و در چهار سطح شهرستانی، استانی، سراسری دستگاه‌ها و نهادها و ملی برگزار خواهد شد.

براساس گزارش، آخرین مهلت ثبت نام در این طرح تا ۲۴ بهمن‌ماه و از طریق سامانه my.oghaf.ir خواهد بود.

جزئیات بیشتر این طرح در همین سامانه بارگذاری شده است.

ادامه ثبت نام طرح ساماندهی داوران مسابقات قرآن + پوستر

انتهای پیام
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۱
غیر قابل انتشار: ۰
فاطمه قمیان
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳۹۹/۱۱/۲۴ - ۲۳:۲۳
0
0
با سلام و احترام؛
امروز ۲۴ بهمن، آخرین روز ثبت نام داوری مسابقات قرآنه. الان ساعت ۲۳ و ۲۰ دقیقه است و هنوز بنده موفق به ثبت نام نشدم. آخه چرااااااا؟؟؟؟ تمدیدهم که نداره!!! حالا دستور بفرمائید...!!!
captcha