درخواست علمای بحرین برای تحریم نهادهای همکار با رژیم صهیونیستی
کد خبر: 3950903
تاریخ انتشار : ۱۲ بهمن ۱۳۹۹ - ۰۰:۰۶

درخواست علمای بحرین برای تحریم نهادهای همکار با رژیم صهیونیستی

علمای بحرین با صدور بیانیه‌ای خواستار تحریم نهادهای همکاری کننده با رژیم صهیونیستی از جمله بانک ملی این کشور از سوی مردم بحرین شدند.

به گزارش ایکنا؛ به نقل از حساب اینستاگرامی علمای بحرین، در بیانیه علمای بحرین آمده است:
 
بسم الله الرحمن الرحیم

(...وَلا تَعاوَنوا عَلَى الإِثمِ وَالعُدوانِ ۚ وَاتَّقُوا اللَّهَ ۖ إِنَّ اللَّهَ شَديدُ العِقابِ) المائده 2

تحریم کسانی که روابط خود را با دشمن اشغالگر صهیونیستی عادی کرده‌اند کمترین کاری است که مردم مسلمان باید در قبال دین، سرزمین‌های غصب شده و مقدسات خود انجام دهند و کمترین ابراز  وفاداری به خون پسران، زنان و مردانی است که قتل عام شده‌اند و خانه‌های آنها ویران شده است و آنان که از خانه‌های خود رانده شدند و تمام دارایی‌شان را مصادره کردند تا قاتلان، آنها را تصرف کنند.
 
خائنان و مزدوران، بازارهای مسلمانان و سرزمین‌های آنها را بر روی اشغالگران باز می‌کنند تا آنچه را که از آنها دزدیده‌اند به خودشان بفروشند و در امت اسلام و سرزمین‌های آنان فساد نمایند. این امر مقدمه‌‌ای برای تحقق رویای ادعایی آنها مبنی بر ایجاد دولتی اشغالگر و جنایتکار از دریا تا رودخانه (دریای مدیترانه تا رود اردن) است.

چه گناه و تجاوزی بیش از این که مسلمانی به دشمن جنایتکار خود کمک کند تا هموطنانش را بکشد، وطنشان را غارت کند و مقدساتشان را هتک حرمت کند و چه خیانتی بالاتر از خیانت به امت اسلامی است؟

هرکسی که با دشمن صهیونیستی معامله و عادی‌سازی کند، خواه یک گروه باشد یا یک شخص، از ما نیست و ما از او نیستیم و مردم مسلمان باید آن را تحریم کنند تا درس عبرتی برای هر کسی باشد که وسوسه می‌شود خیانت کند و با دشمن تبانی نماید.

ما در بحرین از همه مردم می‌خواهیم بانک ملی بحرین و شرکت مخابرات زین را که آشکارا از طریق عادی‌سازی روابط خود با دشمن صهیونیستی  خیانتی بزرگ کرده‌اند تحریم کنند.

وَحَسْبُنَا اللَّهُ وَنِعْمَ الْوَكِيلُ

علماء البحرين
١٦ جمادى الثاني ١٤٤٢هـ
٣٠ ژانویه ٢٠٢١م

انتهای پیام
captcha