مراسم قرعه‌کشی مسابقات همخوانی قرآن و مدیحه‌سرایی برگزار شد
کد خبر: 3951489
تاریخ انتشار : ۱۴ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۰:۴۷

مراسم قرعه‌کشی مسابقات همخوانی قرآن و مدیحه‌سرایی برگزار شد

مراسم انتخاب قرعه دانش‌آموزان شرکت‌کننده در چهارمین دوره مسابقات همخوانی قرآن و مدیحه‌سرایی، ویژه دانش‌آموزان مراکز دارالقرآن الکریم سراسر کشور اجرا شد.

به گزارش ایکنا به نقل از روابط عمومی و امور بین‌الملل معاونت پرورشی و فرهنگی، جلسه توجیهی و مراسم قرعه دانش‌آموزان شرکت‌کننده در چهارمین  دوره مسابقات همخوانی قرآن کریم و مدیحه‌سرایی ویژه دانش‌آموزان مراکز دارالقرآن الکریم سراسر کشور، یادواره شهید حاج قاسم سلیمانی، شامگاه گذشته، 13 بهمن‌ماه، با حضور میکائیل باقری، معاون مدیرکل قرآن، عترت و نماز وزارت آموزش و پرورش، علی‌اکبر عرب‌خراسانی، معاون پرورشی و فرهنگی اداره‌کل آموزش و پرورش استان سمنان و سایر مسئولان ستادی و استانی به میزبانی استان سمنان در بستر شبکه مجازی شاد برگزار شد.

در این مراسم براساس قرعه‌کشی صورت گرفته، گروه‌های دانش‌آموزی شرکت‌کننده استان‌های  فارس، مازندران و خوزستان به ترتیب آغاز‌کننده مسابقات در بخش همخوانی خواهند بود و سایر گروه‌های شرکت‌کننده نیز بر ترتیب قرعه‌کشی که در روز مسابقات انجام خواهد شد به رقابت خواهند پرداخت. 

مراسم قرعه‌کشی مسابقات همخوانی قرآن کریم و مدیحه‌سرایی برگزار شدهمچنین در ابتدای این مراسم، ضمن بیان نکات مهمی در زمینه داوری، شیوه برگزاری مسابقات به دانش‌آموزان شرکت‌کننده در این دوره از مسابقات همخوانی و مدیحه‌سرایی، توضیح داده شد.

یادآور می‌شود، ۱۰ گروه در بخش دختران و ۱۰ گروه در بخش پسران برای مرحله نهایی انتخاب شدند که ۱۳ و ۱۴ بهمن‌ماه به صورت غیر حضوری اجرا خواهند داشت.

همچنین مراسم افتتاحیه مسابقات، صبح امروز، 14 بهمن‌ماه با حضور داوران در تالار استاد شهید مطهری اداره‌کل آموزش و پرورش استان سمنان برگزار شد.

انتهای پیام
captcha