مستندسازی فعالیت‌ها؛ از نقاط قوت اداره‌کل قرآن آموزش و پرورش
کد خبر: 4008459
تاریخ انتشار : ۰۵ آبان ۱۴۰۰ - ۱۳:۰۷
باقری تصریح کرد:

مستندسازی فعالیت‌ها؛ از نقاط قوت اداره‌کل قرآن آموزش و پرورش

مدیرکل قرآن، عترت و نماز وزارت آموزش و پرورش گفت: یکی از نقاط قوت اداره‌کل قرآن، عترت و نماز مستندسازی کارها است و با قوت این کار را در آینده ادامه خواهیم داد.

میکائیل باقریبه گزارش ایکنا به نقل از روابط عمومی و امور بین‌الملل معاونت پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش، میکائیل باقری، مدیرکل قرآن، عترت ونماز این وزارتخانه در نخستین جلسه شورای اداری اداره‌کل قرآن، عترت و نماز وزارت آموزش و پرورش، گفت: مسئولیت، بار سنگین و خطیری است که تحمل آن با لطف خداوند و وجود همکارانی خوب و دلسوز امکان‌پذیر است و امیدواریم بتوانیم با همراهی و همدلی بیش از پیش فعالیت‌ها را راهبری کنیم.

وی افزود: به شدت در تمام فعالیت‌های اداره‌کل قرآن، عترت و نماز به کارگروهی و مشورت اعتقاد داریم و معتقدیم باید روش‌ها، محتوا و حتی فعالیت‌ها با توجه به مطالبات بیرونی و نیازهای روز جامعه تغییر و تحول ایجاد کنیم. 

مدیرکل قرآن، عترت و نماز وزارت آموزش و پرورش ادامه داد: باید همه فعالیت‌های ما در مدارس اثرگذار و اثربخش باشد و تلاش کنیم کار جدید و روش جدید مبتنی بر پژوهش و تحقیق خلق کنیم، البته مبنای پژوهش ما مدرسه است.

وی تصریح کرد: همانطور که می‌دانید هفته آخر آذرماه هفته قرآن، عترت و نماز در مدارس است و همزمان مرحله مدرسه‌ای چهلمین دوره مسابقات قرآن، عترت و نماز دانش‌آموزان سراسر کشور آغاز می‌شود که تا آن زمان حدود شش هفته فرصت داریم و باید یک کار ویژه برای افتتاحیه این دوره از مسابقات در نظر بگیریم و از همه ابزارهای  تبلیغاتی و رسانه‌ای برای تبلیغ، ترویج و تعمیق فرهنگ قرآن، عترت و نماز در جامعه دانش‌آموزان کشور بهره ببریم

باقری یادآور شد: یکی از نقاط قوت اداره‌کل قرآن، عترت و نماز مستندسازی کارها است و با قوت این کار را در آینده ادامه خواهیم داد. باید همه کارهای ناتمام گذشته را هرچه زودتر به پایان برسانیم تا بتوانیم با فراغ بال برای ارتقا و تحول در فعالیت‌ها چاره‌اندیشی کنیم.

در خبر دیگری از این اداره آمده است، میکائیل باقری، مدیرکل قرآن، عترت و نماز وزارت آموزش و پرورش در نشست مجازی رابطان پایگاه مجازی مسابقات گفت: اکنون که چهلمین دوره مسابقات قرآن، عترت و نماز شروع شده است، می‌توان گفت این مسابقات به بلوغ لازم رسیده است. لذا انتظار می‌رود برای جذب هر چه بیشتر دانش‌آموزان به سمت مسابقات با همفکری نخبگان و صاحب نظران در سطح مدارس و ادارات به دنبال ایجاد تحول در شیوه برگزار مسابقات قرآن، عترت و نماز باشیم.

مدیرکل قرآن، عترت و نماز وزارت آموزش و پرورش ادامه داد: در راستای تحقق اصل مدرسه محوری، باید برای تولید و انتشار هر چه بیشتر محتوای الکترونیکی برای مدارس کشور تلاش خودمان را مضاعف کنیم.

یادآور می‌شود، پایگاه مجازی مسابقات قرآن، عترت و نماز یکی از پایگاه‌های زیرمجموعه قرارگاه فضای مجازی است که با مدیریت آموزش و پرورش استان خوزستان رابطان استان‌ها در قالب جلسات مجازی، به هم‌اندیشی در رابطه با کیفیت‌بخشی به مسابقات قرآن، عترت و نماز می‌پردازند.

انتهای پیام
مطالب مرتبط
captcha