سومین کنگره ملی خانواده «عطر زندگی» برگزار می‌شود
کد خبر: 3952504
تاریخ انتشار : ۱۹ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۱:۱۳

سومین کنگره ملی خانواده «عطر زندگی» برگزار می‌شود

فراخوان نمایشگاه مجازی ویژه سومین کنگره ملی خانواده با عنوان «عطر زندگی» اعلام شد.

سومین کنگره ملی بنیاد خانواده «نمایشگاه مجازی عطر زندگی» برگزار می‌شودبه گزارش ایکنا، بنیاد ملی خانواده هر ساله با هدف ارتقای دانش و ظرفیت تخصصی فعالان حوزه زنان و خانواده، کنگره ملی خانواده را برگزار می‌کند.

در این راستا، سومین دوره این کنگره در اسفندماه ۱۳۹۹ با مشارکت وزارت کشور، شورای عالی انقلاب فرهنگی و سازمان فضای مجازی سراج برگزار خواهد شد.

همچنین، «نمایشگاه عطر زندگی» از جمله برنامه‌های امسال در این رویداد ملی است که با توجه به شیوع ویروس کرونا در روزهای 13 و 14 اسفندماه، به صورت مجازی برگزار می‌‌شود.

بنیاد ملی خانواده از مؤسسه‌های فعال در حوزه زنان و خانواده دعوت کرده است تا با حضور در این نمایشگاه، به معرفی مجموعه خود بپردازند. علاقه‌مندان به شرکت در نمایشگاه مجازی عطر زندگی می‌توانند تا روز 25 بهمن‌ماه به پایگاه اطلاع‌رسانی سومین کنگره ملی خانواده به نشانی www.ncfamily.ir و یا به شماره ۰۹۹۱۶۴۱۲۶۵۹ درفضای مجازی (واتس‌اپ، ایتا، بله، تلگرام) مراجعه کنند و با هدف تبلیغ مجموعه خود، نسبت به ارسال ویدئویی با محتوای عملکرد مجموعه شامل سیاست‌ها و راهبردها و نیز ارائه گزارش مختصری از اهداف و فعالیت‌های مجموعه خود به صورت مکتوب اقدام کنند.

یادآور می‌شود، علاقه‌مندان برای دریافت اطلاعات بیشتر در این زمینه می‌توانند با شماره 02188895605 داخلی 156 تماس گیرند.

سومین کنگره ملی بنیاد خانواده «نمایشگاه مجازی عطر زندگی» برگزار می‌شود

انتهای پیام
captcha