آیین پایانی دوره دوم حافظان کل مهد قرآن جواد‌الائمه(ع) یزد برگزار شد
کد خبر: 3952614
تاریخ انتشار : ۱۹ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۶:۴۳

آیین پایانی دوره دوم حافظان کل مهد قرآن جواد‌الائمه(ع) یزد برگزار شد

آیین پایانی دوره دوم و جشن حفظ 15 جزء قرآن‌آموزان مدرسه حفظ شبانه‌روزی موسسه مهد قرآن جواد الائمه(ع)یزد، 18 بهمن‌ماه برگزار شد.

به گزارش ایکنا؛ همزمان با ایام دهه فجر، مراسم تجلیل از دومین دوره حافظان کل قرآن و جشن دور سوم حافظان 15 جزء قرآن مؤسسه مهد قرآن جوادالائمه(ع) یزد، 18 بهمن‌ماه در دفتر نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه یزد برگزار شد.

در ابتدای این مراسم، حافظان قرآن آیاتی از سوره انسان را از حفظ همخوانی کردند و در ادامه حجت‌الاسلام حمیدرضا مطهریان، مدیر مؤسسه مهد قرآن حضرت جواد الائمه(ع) به ارائه فعالیت‌های مدرسه حفظ شبانه‌روزی پرداخت و گزارشی از روند علمی حافظان این مدرسه به ویژه در این ایام کرونایی پرداخت.

در ادامه آیت‌الله محمدرضا ناصری، نماینده ولی‌فقیه در استان یزد و امام جمعه یزد، ضمن تجلیل از این حافظان و تشکر از دست اندرکاران این مؤسسه درباره اهمیت توجه به مفاهیم نورانی قرآن مطالبی را بیان کرد.

پایان این مراسم، تجلیل از حافظان کل قرآن، حافظان 15 جزء قرآن و تعدادی از مربیان و اساتید مدرسه شبانه‌روزی است.

با توجه به ضرورت ترویج مبانی دینی و قرآنی در جامعه و لزوم در دسترس بودن منابع اطلاعاتی مناسب در حوزه مسائل دینی برای طلاب و دانشجویان این عرصه و با توجه و حمایت از کتابخانه‌ تخصصی قرآن و عترت  از طرف دفترنماینده مردم یزد و اشکذر در مجلس شورای اسلامی، 700جلد کتاب به کتابخانه تخصصی قرآن و عترت مهد قرآن جواد الائمه یزد اهدا شد.

انتهای پیام
captcha