آغاز ثبت نام کلاس‌های قرآنی مدرسه اسماءالحسنی
کد خبر: 3952759
تاریخ انتشار : ۲۰ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۵:۳۰

آغاز ثبت نام کلاس‌های قرآنی مدرسه اسماءالحسنی

ثبت نام کلاس‌های قرآنی مدرسه اسماءالحسنی از مجمع مدارس دانشجویی قرآن و عترت(ع) دانشگاه تهران آغاز شد.

به گزارش ایکنا، ثبت نام کلاس‌های قرآنی مدرسه اسماءالحسنی از مجمع مدارس دانشجویی قرآن و عترت(ع) دانشگاه تهران ویژه بانوان آغاز شد.

کلاس مقدمات تدبر در قرآن یکشنبه‌ها از ساعت۱۸:۳۰ تا ۲۰ برگزار می‌شود و ثبت نام آن نیز از طریق آی دی ble.ir/fatemefahimi در پیام‌رسان بله صورت می‌گیرد.

مقدمات تدبر در قرآن، عنوان کلاس دیگری است که شنبه‌ها از ساعت ۱۸:۳۰ تا ۲۰ برگزار می‌شود، ثبت نام این دوره نیز از طریق آی دی ble.ir/razavinoor انجام می‌شود.

کلاس روش‌های تفکر در قرآن شنبه‌ها از ساعت ۱۸:۳۰ تا ۲۰ برگزار می‌شود،. جلسه مرور سوره‌های قرآن که اولین جلسه آن به هم‌اندیشی و برنامه‌ریزی اختصاص دارد نیز سه‌شنبه‌ها از ساعت ۱۰ تا ۱۲ برپا خواهد شد.

سلسله جلسات مطالعه مجموعه کتب تفکر نیز یکشنبه‌ها از ساعت ۱۶ تا ۱۷:۳۰ برگزار می‌شود. علاقه‌مندان به شرکت در این دوره‌ها می‌توانند به آی دی ble.ir/r_doosti پیام دهند.

جلسه مطالعه کتاب علم و تعلیم دوشنبه‌ها از ساعت ۱۰ تا ۱۲ برگزار می‌شود که ثبت نام آن از طریق ارتباط با آی دی ble.ir/razavinoor صورت می‌گیرد.

یادآور می‌شود، دوره‌های مقدمات تدبر و روش‌های تفکر در قرآن، ویژه دانشجویان علوم پایه و مهندسی طرح‌ریزی شده و سایر دوره‌ها برای سایر افراد قابل استفاده است.

انتهای پیام
captcha