ویژه‌برنامه «شکوه صبر و شکر» در قزوین برگزار می‌شود
کد خبر: 3952774
تاریخ انتشار : ۲۰ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۱:۴۹
به مناسبت ایام‌الله دهه فجر؛

ویژه‌برنامه «شکوه صبر و شکر» در قزوین برگزار می‌شود

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان قزوین از برگزاری ویژه‌برنامه «شکوه صبر و شکر» به مناسبت دهه فجر با رعایت کامل شیوه‌نامه‌های بهداشتی در قزوین خبر داد.

ویژه‌برنامه «شکوه صبر و شکر» در قزوین برگزار می‌شودحجت‌الاسلام‌والمسلمین سیدمصطفی مجیدی، مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان قزوین، در گفت‌وگو با ایکنا از قزوین اظهار کرد: برگزاری مراسم ویژه شب ۲۲ بهمن با عنوان «شکوه صبر و شکر» در بقاع متبرکه شاخص و با رعایت کامل شیوه‌نامه‌های بهداشتی در دستور کار ادارات اوقاف قرار گرفته است.

وی افزود: این مراسم با موضوع گفتمان انقلاب اسلامی سه‌شنبه ۲۱ بهمن بعد از نماز مغرب و عشاء با سخنرانی شخصیت‌های برجسته کشوری و استانی برگزار می‌شود.

مدیرکل اوقاف و امورخیریه استان قزوین تصریح کرد: پیرو ابلاغیه مصوبات پنجاه و سومین جلسه ستاد ملی مقابله با ویروس کرونا مراسم روز ۲۲ بهمن بدون حضور جمعیت برگزار خواهد شد.

مجیدی در پایان عنوان کرد: در برنامه «شکوه صبر و شکر» که در جوار بقاع متبرکه شاخص هر شهرستان برگزار می‌شود با نصب تصاویر شهدای گرانقدر انقلاب اسلامی و دفاع مقدس و مدافعان حرم، یاد و خاطره این شهدای والامقام گرامی داشته ‌می‌شود.

انتهای پیام
captcha