رقابت 16 فینالیست‌ چهارمین دوره شوق تلاوت در جزیره کیش
کد خبر: 3953013
تاریخ انتشار : ۲۱ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۲:۱۷

رقابت 16 فینالیست‌ چهارمین دوره شوق تلاوت در جزیره کیش

در مرحله نهایی چهارمین دوره مسابقات شوق تلاوت 16 نفر از برگزیدگان به صورت حضوری و در جزیره کیش باهم به رقابت خواهند پرداخت.

به گزارش ایکنا، اسامی برگزیدگان مرحله نهایی چهارمین دوره مسابقات شوق تلاوت در رشته‌های غیر تقلیدی و قرائت تقلیدی به سبک‌های مصطفی اسماعیل، عبدالباسط، محمدصدیق منشاوی و همچنین رشته قرائت ترتیل اعلام شد.

در رشته تلاوت غیر تقلیدی سیدمحمدرضا قاسمی‌شهری از خراسان رضوی، محمدمهدی بهاری، حسین قلی‌پور و محمدباقر حق‌شناس از قزوین و علی حشمتی از خراسان رضوی و در سبک استاد مصطفی اسماعیل نیز سیدمحمدحسین روشنایی از استان مرکزی(اراک)، ابوالفضل شهبازی از کرمانشاه و امیررضا صدری از خراسان رضوی و در سبک استاد محمدصدیق منشاوی نیز میلاد غلامی از تبریز، امیرمحمد نجیمی از خراسان رضوی(مشهد) و مهدی بشکول از قزوین و در سبک استاد عبدالباسط نیز محمدحسین کژابی و محمد باقری از تبریز و محمدمهدی میرشکار از سیستان و بلوچستان (زاهدان) با هم به رقابت می‌پردازند.

همچنین در رشته قرائت ترتیل نیز احمدرضا آجلو از مؤسسه قرآنی مهد رهروان ولایت اراک به اجرای برنامه خواهند پرداخت.

یادآور می‌شود، مرحله نهایی این دوره از مسابقات به صورت حضوری با رعایت پروتکل‌های بهداشتی، 27 و 28 بهمن‌ماه در جزیره کیش برپا می‌شود. این دوره از مسابقات به همت ستاد اجرایی طرح تلاوت شباب‌الرضا و معاونت قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، با مشارکت سازمان منطقه آزاد کیش، مرکز قرآن کریم آستان قدس رضوی برگزار می‌شود.

بازدید از مراکز تفریحی و تاریخی جزیره کیش از جمله برنامه‌های جانبی درنظر گرفته شده در کنار مسابقات است.

انتهای پیام
captcha