گسترش همکاری‌های مشترک پژوهشی و قرآنی ایران و پاکستان
کد خبر: 3953774
تاریخ انتشار : ۲۵ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۴:۵۹

گسترش همکاری‌های مشترک پژوهشی و قرآنی ایران و پاکستان

در دیدار وابسته فرهنگی ایران در لاهور با رئیس حوزه علمیه جامعه عروةالوثقی بر ضرورت گسترش همکاری‌های مشترک پژوهشی و قرآنی بین دو کشور تأکید شد.

به گزارش ایکنا به نقل از روابط عمومی سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی، جعفر روناس، وابسته فرهنگی و مسئول خانه فرهنگ جمهوری اسلامی ایران در لاهور به همراه دو تن از کارشناسان سرکنسولگری با حضور در حوزه علمیه جامعه عروةالوثقی لاهور با حجت‌الاسلام والمسلمین علامه سید جواد نقوی دیدار و گفت‌وگو کرد.

روناس در سخنانی، آمادگی خانه فرهنگ ایران در لاهور را برای همکاری مشترک به ویژه در زمینه پژوهشی و قرآنی اعلام کرد.

حجت‌الاسلام نقوی توضیحات مبسوطی از وضعیت حوزه علمیه جامعه عروةالوثقی لاهور ارائه داد و از دریافت مجوز فعالیت رسمی و اعطای مدرک تحصیلی رسمی تا سطح کارشناسی ارشد خبر داد.

وی همچنین، به دستاوردهای جمهوری اسلامی ایران اشاره کرد و ایستادگی ملت بزرگ ایران در مقابل استکبار جهانی را الگوی تمام مسلمانان آزادیخواه جهان برشمرد.

بخش بعدی این دیدار، حضور در ویژه برنامه به مناسبت گرامیداشت سالروز پیروزی انقلاب اسلامی ایران بود. حضور بیش از هزار طلبه جوان که یک دل و یک صدا سرودهای انقلابی مربوط به روزهای نخستین پیروزی انقلاب اسلامی را بانگ بر می‌آوردند بسیار با شکوه و غرورآفرین و تداعی‌گر موقیت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در صدور انقلاب بود.

انتهای پیام
captcha