افشای مراکز نظامی رژیم صهیونیستی از سوی رسانه حزب‌الله + فیلم
کد خبر: 3954834
تاریخ انتشار : ۳۰ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۳:۱۹

افشای مراکز نظامی رژیم صهیونیستی از سوی رسانه حزب‌الله + فیلم

به دنبال تهدیدات رژیم صهیونیستی در هدف قرار دادن شهروندان لبنانی، رسانه الاعلام الحربی با انتشار فیلمی از مراکز نظامی این رژیم در شهرهای فلسطین اشغالی، پرده برداشت.  

به گزارش ایکنا؛ به نقل از العهد، پس از تهدیدات آویو کوخاوی، رئیس ستاد ارتش رژیم صهیونیستی در خصوص حمله به مراکز غیرنظامی لبنان و پس از پاسخ سید حسن نصرالله، دبیرکل حزب‌الله لبنان به این تهدیدات، رسانه الاعلام الحربی، رسانه مقاومت اسلامی لبنان، فیلمی در خصوص مراکز نظامی رژیم صهیونیستی در شهرهای مختلف فلسطین اشغالی منتشر کرد.
 
در این فیلم نقاط نظامی و امنیتی رژیم صهیونیستی در میان مناطق مسکونی شهرهای فلسطین اشغالی و شهرک‌های صهیونیستی نشان داده شده است.
 
سید حسن نصرالله خطاب به رئیس ستاد ارتش رژیم صهیونیستی گفته بود: تو هرکاری می‌خواهی بکن و ما هم کاری که می‌خواهیم انجام خواهیم داد. ما دنبال رویارویی و جنگ نیستیم اما اگر دست به جنگ بزنید وارد آن خواهیم شد. اگر شهری را بمباران کنید ما هم شهری را بمباران خواهیم کرد و اگر روستاها را بمباران کنید ما هم شهرک‌های صهیونیست‌نشین را بمباران می‌کنیم؛ کسی نمی‌تواند تضمین کند که یک جنگ کوتاه به جنگی تمام عیار تبدیل نشود.
 
در همین راستا، «محمد علی الحوثی» رئیس شورای عالی انقلاب یمن امروز، پنجشنبه به دستاورد اخیر مقاومت لبنان واکنش نشان داد و گفت: دستاورد حزب الله لبنان در رصد و شناسایی مراکز نظامی رژیم صهیونیستی در اراضی اشغالی را تبریک می‌گوییم.
 
الحوثی اظهار داشت: حزب‌الله لبنان در عملیاتی دقیق توانست مراکز نظامی رژیم صهیونیستی را رصد و شناسایی کند؛ این یک شکست برای سازمان جاسوسی اسرائیل یعنی موساد محسوب می‌شود.
 
انتهای پیام
captcha