اعلام فراخوان جشنواره مجازی «شده‌ام ۹ ساله» در البرز
کد خبر: 3955561
تاریخ انتشار : ۰۴ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۲:۵۹

اعلام فراخوان جشنواره مجازی «شده‌ام ۹ ساله» در البرز

معاون فرهنگی و پرورشی آموزش‌و‌پرورش البرز از اعلام فراخوان جشنواره مجازی تکلیف با عنوان «شده‌ام ۹ ساله» در البرز خبر داد و گفت: علاقه‌مندان تا ۲۰ اسفندماه فرصت دارند که در این جشنواره ثبت‌نام کنند.

اعلام فراخوان جشنواره مجازی «شده‌ام ۹ ساله» در البرز

فرشته فهمیده، معاون فرهنگی و پرورشی آموزش و پرورش البرز، در گفت‌و‌گو با ایکنا از البرز، اظهار کرد: سن تکلیف بهترین دوران برای آشنایی کودکان به فریضه نماز و آشنایی فرزندانمان با آداب و احکام شرعی است که در این راستا اداره کل آموزش‌‌و‌پرورش هرساله برنامه‌های متنوعی ویژه این ایام برای دانش‌آموزان برگزار خواهد کرد.

وی افزود: با توجه به شیوع ویروس کرونا و عدم امکان برگزاری جشن‌های تکلیف با کمک سایر ادارات و ارگان‌های فرهنگی استان امسال بیشتر برنامه‌های جشن تکلیف به صورت مجازی و در بستر شبکه شاد برگزار شده است.

معاون فرهنگی و پرورشی اداره آموزش‌و‌پرورش البرز به برگزاری جشنواره سراسری تکلیف با عنوان «شده‌ام ۹ ساله» به صورت مجازی خبر داد و بیان کرد: علاقه‌مندان به شرکت در این جشنواره مجازی از ۱۲ بهمن‌ماه تا ۲۰ اسفندماه فرصت دارند تا در این جشنواره کشوری ثبت‌نام کنند.

فهمیده با اشاره به اینکه علاقه‌مندان به شرکت در این جشنواره سراسری می‌توانند با مراجعه به آدرس http://۹sale.amfm.ir نسبت به ثبت‌نام خود اقدام کنند، ادامه داد: این جشنواره با همکاری آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه(س)، ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی ـ هنری مساجد کشور، ستاد اقامه نماز و آموزش‌وپرورش با هدف ترویج فرهنگ اقامه نماز برگزار می‌شود.

وی اظهار کرد: جشنواره مجازی «شده‌ام ۹ ساله» شامل برنامه‌ها و مسابقات ویژه و جذاب معارفی و آموزشی و ویژه دختران نومکلف در سراسر کشور و استان البرز است.

این مسئول تصریح کرد: به شرکت‌کنندگان در این جشنواره جوایز ارزنده و متبرک فاطمی، تبلت دانش‌آموزی و کمک‌هزینه سفر زیارتی مشهد مقدس و قم به قید قرعه اهدا خواهد شد.

معاون فرهنگی و پرورشی اداره آموزش‌و‌پرورش البرز یادآور شد: جشن سراسری جشنواره «شده‌ام ۹ ساله» با حضور دختران مکلف، به صورت محدود و با رعایت پروتکل‌های بهداشتی ۲۱ اسفندماه مصادف با مبعث رسول گرامی اسلام(ص) در آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه(س) برگزار خواهد شد.

انتهای پیام
captcha